מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות בלגיים מעוצבים בהתאמה לכל בית

גיבוש עיצוב חלונות בלגיים בבית הלקוח הנו מעשה שכדאי לתכננו היטב בטרם הבחירה הסופית של המוצר. חלונות בלגיים מעוצבים המתאימים לבית הלקוח מאופיינים בכמה פרמטרים שכדאי לדעת מראש פרטים לגביהם. הראשון הוא כמובן מבנה הזגוגית: חשוב מאד לוודא שמדובר במבנה כפול עם מנגנון בטיחות המונע פיזור שברים בעת ניפוץ. כמו כן, מומלץ להשקיע מחשבה בבחירת הטקסטורה ולא לבחור על אוטומט צבע שקוף במרקם חלק. ניתן לבחור בחלון בלגי עם זכוכית בצבע כלשהו או עם רמת חספוס נדרשת כלשהי. שנית, חשוב לבחור פרופיל כנדרש: הפרופיל הוא חלק המתכת שעוטף את זגוגית החלון ועליו להתגבש בצבע ובצורה שיתאימו למרחב הסביבתי שלידו.

בחירת עיצוב הזגוגית של החלון

ניתן לעצב זגוגית עם פרופיל אחד או מספר פרופילים פנימיים. ניתן לבחור בזגוגית חלקה בצבע שקוף או בזגוגית צבעונית כלשהי שאינה במרקם חלק אלא מחוספס וחשוך מעט. ההשפעות שעשויות לגוון לכם את הבחירה: רמת התאורה הטבעית אשר ליד החלון, גוון החלונות שבסביבה ואפילו גוון ועיצוב של רכיבי פתיחה סמוכים כמו דלתות זכוכית ומזנונים שונים.

בחירת עיצוב הפרזול של החלון

לפרזול של החלון 2 חלקים עיקריים: פרופיל החלון והידית שלו. עיצוב הפרופיל של החלון צריך להתבצע בהתאם לגודל החדר: אל תבחרו פרופיל עבה אם החדר דק וקטן ואל תבחרו פרופיל דק וקטן אם החדר גדול ועבה. הפרספקטיבה מאד חשובה לשימור ביחס ישר לממדיו של החדר. כמו כן, בחרו בידית שתשתלב עם פרופילי הפרזול בצבע ובצורה ותספק את מה שנדרש מבחינת הטאץ' הסופי. רצוי גם בבחירתה, להיעזר בגודל החדר ולא לבחור אייטם גדול מדי לחדר קטן ולהיפך.

בחירת מקום רכישת החלון הבלגי

חשוב שזה יהיה ספק אשר משווק רכיבי קבע להתקנה בבית הלקוח: מעקות, שערים וחלונות בלגיים. רק במקום כזה תוכלו למצוא חלונות בלגיים מעוצבים על פי דרכו של ביתכם מבלי שתצטרכו להשקיע מאמץ רב בחנויות של זגגים ונפחים בהתאמת המוצרים. למעשה, רק בחנויות חלונות בלגיים מעוצבים תוכלו למצוא תמיד את הגימור לו כמהתם, אשר ישתלב בבית שלכם באופן המיטבי ביותר. בואו גם אתם להגשים חלום ולהסדיר חלון בלגי מעוצב בחנות בוטיק!
 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009