מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מצלמות אבטחה לבית חכם

מצלמות אבטחה הן מוצרי הבקרה הפופולאריים ביותר בקרב מוצרי הגנה אך מעטים יודעים כיצד באמת צריך לבחור אותן. בחלק גדול מהמקרים הן לא נרכשות עצמאית אלא מתווספות למערך האבטחה הביתי על ידי מוקד בטחון. כאן, בשונה מהתקנת מערכות גילוי פריצה, יש כמה נתונים שכדאי לוודא שהמתקינים שלכם הולכים לדידם וגורמים לכך שהבית שלכם אכן יהיו מבוקרים כנדרש.

בחירת הרכיבים הטכניים של המצלמה

עדשה – צריכה להיבחר על פי אורך המוקד. רוב העדשות מכילות טווח אורכי מוקד המשתנה ב- ZOOM IN/OUT. אורך מוקד קצר מצלם את הסביבה הקרובה למצלמה לשם ביצוע בקרת כניסה. אורך מוקד ארוך מצלם אובייקטים רחוקים לפרטיהם, למשל לוחיות רישוי של מכוניות או התקהלות מרוחקת.

חיישן – צריך להיבחר בהתאם לגודלו ולצפיפות האור שלו. גודלו של החיישן מצביע על הרזולוציה שלו, אשר ככל שהיא יותר גדולה כך איכותה של התמונה יותר טובה בהינתן שהשטח גדול. בשטחים קטנים (למשל חדרי בית ומשרד בגודל ממוצע) גם רזולוציה קטנה תוכל לגרום לצילום תמונות איכותיות למילוי כל הצרכים: תיעוד תנועה, משפטיים ואפילו זיהוי פנים. אם, למשל, בשטח ענק של 16 מטר תצטרכו מצלמת 5MP בשביל תיעוד הכי איכותי, בחדר סטנדרטי באורך 3-4 מ' גם מצלמה של 1080p או 720p תספק את אותו רמת תיעוד. נתון נוסף שצריך לבדוק בחיישן הוא כמות האור בכל פיקסל. ככל שהיא יותר גדולה כך איכותה של התמונה משתפרת.

מעבד – צריך להיבחר בהתאם לכשלי הצילום בשטח. במידה ואתם מבקשים לצלם אנשים כשהם נכנסים למבנה עם קרינת שמש ישירה – יידרש מעבד שיבטל את השחרתם. במידה ומטרת הצילום היא של אנשים בחדר מואר בלילה תצטרכו מעבד מבטל זרקורים (שיהוו בעיה בשל הימצאות חלונות זכוכית, פנסי רחוב ומנורות פנים דלוקות). 

בחירת מצלמות לצרכי אבטחה ספציפיים

פעמים רבות המצלמות יצטרכו לצלם באזור שיש בו חושך מוחלט ללא תאורה. את זה מספקות רק מצלמות אינפרה אדום. כמו כן, יידרש צילום שלא בידיעת המצולם ואז יש להתקין מצלמה נסתרת. מצלמות רבות יכולות לספק תנועה של העדשה ולתעד תנועה של המצולמים.

בחירת המקלט

רצוי להסדיר מקלט אינטרנטי עם מצלמות אלחוטיות. המצלמות עצמן יכולות להתחבר בווייפיי ללא כבל רשת או וידאו. אתם יכולים לצפות במצלמות באמצעות אפליקציה ייעודית. בניגוד לעבר, מערך צילום זה נחשב "מעגל סגור" משום שהעלאת מצלמות אינטרקום לאינטרנט נעשית תחת חומת אש קשיחה ביותר בה רק לכם כצרכנים תהיה גישה.

 

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009