מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות אלומיניום - חלונות איכותיים ועמידים בכל התנאים

העיצוב הביתי הוא תהליך מורכב ולא פשוט. בחירת הצבעים לקירות החיצוניים, נוסח עיצוב הרצפה, צבעים וחיפויי הקירות אינה מובנת מאליה. אולם יש משהו שאתם יכולים לעשות בשביל לפשט את התהליך ולהפוך אותו לידידותי למשתמש: להתחיל בגיבוש מתווה חלונות הבית. כאשר אתם מתחילים בתכנון עיצוב החלונות, והם מותקנים בביתכם, המשך העיצוב אינו כה מסובך, בשל כך שהבית כבר מקבל את תצורתו הדקורטיבית, ולכן הדרך לצבע, רצפה ועיצוב קירות תהיה פשוטה בהרבה מאשר בבית שטרם הותקנו בו חלונות.

למה אלומיניום?

חלונות אלומיניום הם חלונות עמידים ביותר, אקוסטיים להפליא ומספקים את כל ההגנה הנדרש גם כשתנאי החוץ קשים מאד. החלונות נהנים מתכונת חומר אלחלד המאפשרת להם להישאר נקיים מחלודה וקורוזיה, ולספק לכם מראה חדש ורענן גם כשהם נמצאים זמן רב מאד בשימוש שלכם.

אלומיניום זה חומר אפור מטאלי: זה לא מגביל את יכולות העיצוב שלי?

לא. כיום, כל רכיבי עיצוב הבית מתבססים על חיפויים ועל טכניקות צביעה חדישות שלא היו ידועות בעבר. המשמעות היא שניתן לייצר עבורך חלון שייראה כמו גליל עץ או קורה מלבנית, כשלמעשה מדובר בפס אלומיניום מתכתי, חזק ועמיד. שים לב, לא רק שמדובר בצביעה בצבע חום, אלא בחיקוי מעולה לסגנון העץ שהיית מציב בחלון במקום האלומיניום.

כיצד מתבצע תהליך הבחירה? פשוט באים לחנות ובוחרים בעצמנו?

לא לפני ביקור נציג החברה בביתך. הנציג בוחן את הקיר בו נדרש החלון, עורך מדידות וקובע אלו דגמים אפשריים שתבחר להצבה בבית. את הדגמים הללו אתה יכול לעצב כאוות נפשך: לשנות צבע, לשנות צורה, לבחור פרופיל עבה או דק, ועוד.

כוכב – עיצוב פרופיל אלומיניום בהתאמה אישית

בחברת כוכב יסייעו לך לבחור עיצוב עבור פרופיל בלגי לחלון אלומיניום. החברה מתמחה בשיווק חלונות אלומיניום עבור בתים מכל סגנונות העיצוב. לחברה ניסיון רב בהתקנת חלונות בלגיים בבתי לקוח לאחר המכירה. אנו עובדים רק עם חלונות איכותיים הן מהפאן העיצובי והן מהפאן של עמידוּת-המוצר. חלונות שיוצאים מפה נשמרים בבתי לקוח למשך שנים רבות כחדשים, חסונים ועמידים מאד בכל מצב. הם מספקים ללקוח מראה של חלונות חדשים גם לאחר שנים רבות של שימוש אינטנסיבי. 

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009