מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אם גם אתם זקוקים למכונת שטיפה בלחץ מים לניקוי מבנה סגור, קבלו מאתנו את 5 הטיפים המנצחים בתחום זה. העצות אשר יתייחסו לביצועי המנוע, איכות צינור המים, אופן התנועה של המכשיר, אופני הניקיון שניתן ליישם PERמכשיר ורמת תחזוקה נדרשת – יתמצתו לכם את כל המידע הנדרש לרכישת מכונות שטיפה בלחת מים.

 

טיפ לבדיקת ביצועי המנוע

ביצועי המנוע צריכים להיות ניחנים בשתי תכונות:

·         לספק לכם כמה שיותר מצבי עוצמה.

·         להיות מנוע עמיד, לא "זולל" אנרגיה מחד ולא מספק ביצועים בינוניים וכל שכן אטיים מאידך.

 

עמידה בשני תנאי סף אלו מסמלת כי המכשיר הנו מכשיר שיש לו פוטנציאל. לעומת זאת, אם גיליתם מנוע שגם צורך הרבה חשמל וגם מספק ביצועים אטיים או לא מהירים כמו הממוצע שבדקתם, לא מומלץ אפילו לחשוב לקנות את המכשיר שיכניס אתכם לחובות כבדים בחשבון החשמל וגם לא יספק ביצוע מושלם אלא רק כמעט טוב.

 

טיפ לבדיקת איכות צינור המים

את צינור המים יש גם כן לבחון באמצעות שני פרמטרים: האם מדובר בצינור גמיש, שניתן לכופף או לשנות את זוויתו, והאם יש לצינור ווסת לסיבוב המאפשר לשנות את צורת זרימת המים. ככל שלצינור יש אל 2 האלמנטים הללו משמע שמדובר ברכיב יוקרתי יותר ומשוכלל יותר מבדרך כלל.

 

טיפ לבדיקת אופן התנועה של המכשיר

בדרך כלל – לניקוי משרדים קטנים ובינוניים תידרש תנועה ידנית או גרירה של מפעיל המכונה את המכשיר. בניקוי מתחמים ענקיים כמו קניונים ושדות תעופה יידרשו מכונות ענק להזזה באמצעות נהיגה. במקרה הראשון – יש לבדוק שמדובר בתנועה קלה, גרירה לא סבוכה, ותפעול המכשיר ללא מאמץ בכל קונסטלציה שהיא. במקרה השני יש לוודא שהנהיגה בטוחה, מאפייניה עמדו בתקנים מחמירים, והמברשות שמתחת לקונסולת הנהג מבצעות את עבודתן ללא דופי, בהתאם לתוואי השטח עליו אתם אמונים.

 

סוגי הניקיון ליישום בכל מכשיר

בשומה למייבש כביסה או מכונת שטיפת כביסה, גם במכונת שטיפה בלחץ מים צריכות להופיע מספר תוכניות לניקיון המשרד או המתחם הזקוק לניקיון. בהנחה שכל התאים אליהם צריך להכניס סוגים שונים של חומרי ניקיון במינון מסוים – מלאים, המכונה אמורה להשתמש בהם ככל שתידרש ליישום אותן תכניות ניקיון. ככל שבמכונה יש יותר תכניות אוטומטיות כאלו לניקיון המבנה, כך היא מהווה מכשיר איכותי יותר.

 

רמת תחזוקה נדרשת

יש לוודא בכל מכונה – מהי רמת התחזוקה הנדרשת. האם במכונות מסוימות המכלים שאירחו את הסבונים שלכם צוברים אבנית? כיצד מטפלים בזה? האם יש מכונות שטיפה שלא מצריכות טיפולים בכלל, והן יכולות לנקות ולייעל את עצמן בלחיצת כפתור? מהו ההפרש במחירים בין מכונה המתנקה אוטומטית לבין מכונה שתצטרכו להשקיע בתחזוקה שלה? מומלץ לבדוק פרט זה היטב לפני שמקבלים החלטה.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009