מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

 

אם גם אתם רוצים שהרצפה השקופה שלכם תאיר, ואפילו רצפה שהיא מט, ללא השתקפות תהיה הגורם שאחראי להפצת אור, עם גופי תאורת לד זה לגמרי אפשרי. יועצי תאורה המתמחים בלד יסייעו לכם להפוך את הבית והחצר שלכם לכאלו שמאירים ישירות מהרצפה. התוצאה היא שיפור ניכר ברמתו של עיצוב הבית שלכם, ושיפור הנגישות להתקני תאורה באשר הם. היתרון ב- ה"א הידיעה הוא שבניגוד לתאורה הצהובה/לבנה שלכם בתקרה, לא תצטרכו לגשת למכולת בשביל נורה כל חודשיים, וגם לא כל שנה אפילו, משום שלד אינו בנוי על חוטי להט אלא על מעגל חשמלי שהוא עצמו הספק הישיר של האור: כלומר, גם אם יציגו לכם את אותו מעגל חשמלי, אין בו כלל נורה. הדיודה היא שמפיצה את האור, והזכוכית של הנורה היא רק לתפאורה. אין בה חוט להט.

 

הטמעת התאורה ברצפה

ההטמעה מתבצעת על ידי טכנאי מתח נמוך מטעם חברת תאורת רצפה מעוצבת. לאחר ההטמעה, נבדק כל רכיב תאורה הן מבחינה טכנית והן מבחינה עיצובית: חיבור להארקה, יכולת תגובה לנורה: סגירה ופתיחה של הזרמת האור על ידי מפסק חיצוני. כמו כן, העיצוב ייבדק לשביעות רצונכם, יתוקן ויווסת בהתאם לכך.

 

ההמלצה – פנו לחברה מקצועית

חברה מקצועית תהיה טנטטיבית יותר לצרכי הלקוח, תדע לספק לו את השירות אותו ביקש, כולל שינויים במסגרת שירותים קיימים. החברה תהיה רוויית ניסיון גם בהטמעות קשות במרצפות שלא פשוט להטמיע בהן פתרונות תאורה ולגרום להם להאיר מבעדן.

 

כיצד בוחרים את צבעי התאורה ומיקומם?

יש לפנות למחלקת העיצוב באותה חברה אשר תספק לכם שירות אפיון תאורת רצפה מעוצבת על ידי הגעה לבתיכם ובדיקת המרצפות בהם. ייבדקו גם התקני התאורה הקיימים כמשלימים את אלו החדשים שצפויים להיות מותקנים ברצפה.

 

כמה השירות עולה?

ישנה עלות על שירות הייעוץ, העיצוב וההטמעה. העלות משתנה על פי סוג העבודה, היקפה והמוצרים שנבחרו הלכה למעשה: גופי תאורה יוקרתיים וחזקים יתומחרו ביוקר יחסי לרכיבי תאורת לד לעסקים פשוטים יותר. כך גם היקף ההתקנה והעבודה הכוללים שיש לבצע באתר הלקוח. פנו לחברת תאורת רצפה מעוצבת להתאמת עיצובי תאורה לבלטות הרצפה שלכם בבית ובגינה!

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009