מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 שימוש בברזל בעיצוב הבית - בעד ונגד

ברזל הוא אחד החומרים הפופולאריים בעיצוב הבית. אם נביט סביבנו נראה מבחר של רהיטים המשלבים ברזל, חלק מיסודות הבניין בו אנו גרים הוא ברזל, ציוד משרדי כמו מהדקים ואטבים משלבים ברזל. אך מה בדבר עיצוב הבית שלנו? האם גם בו אנו משלבים ברזל? ובכן, יש דעות בעד ונגד שימוש בברזל בעיצוב הבית. אם אתם מתלבטים אם לפנות לאיש מקצועי ומיומן בעל וותק המבצע עבודות ברזל אומנותיות, יצירתיות ואיכותיות בהתאמה אישית - המאמר הזה במיוחד בשבילכם!

 ברזל בבית - נגד:

ברזל נחשב לחומר מאסיבי מאוד, אשר תופס מרחב גדול בבית - הן מבחינה פיזית והן מבחינה עיצובית. דמיינו לעצמכם חדר שינה בו המיטה עשוייה מברזל, הארון מברזל ואף הקומודות ליד המיטה - כולם מברזל. המראה לא נראה אסתטי או יפה במיוחד. זאת משום שלמוצרי ברזל יש נוכחות רבה בחדר. אם תחליפו את הברזל בעץ - המצב יהיה שונה לחלוטין. מיטה מעץ מלא, קומודה מעוצבת מעץ, ארון מעץ מלמין - חדר השינה שלנו נראה אחרת לגמרי. כאשר אנו משלבים ברזל בעיצוב הבית, אנו צריכים לדעת את המינון הנכון לשימוש בו. אנשים ללא מושג כלשהו בעיצוב הבית יכולים לעשות טעות חמורה כאשר הם משלבים ברזל בעיצוב הבית, שימוש יתר בחומר זה יכול לפגום משמעותית בעיצוב הכולל של הבית.

ברזל בבית - בעד:

ברזל הנו חומר איכותי ועמיד. אין ספק כי מכל המתכות הקיימות - ברזל נחשבת למובילה של עמידות לאורך זמן בכל מצב. חשוב לזכור להשתמש בברזל במינון הנכון, כמו שנאמר בטענת הנגד - ולכן רצוי להיעזר במעצב פנים אשר מבין בענייני עיצוב ויודע מהו המינון הנכון לשילוב ברזל בבית. אך כאשר אנו בוחרים בברזל בעיצוב הבית - אנו לא מתחרטים. ברזל משתלב נהדר בכל פינה בבית, במטבח, בחדר השינה, בסלון ועוד. אל תהססו לפנות לבעל מקצוע מומחה בתחום לביצוע עבודות ברזל טובות לבית.

 ברזל  - דודי קחטן -  של למעלה מ- 25 שנים.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009