מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 כמה סיבות טובות להתקין סורגים בבית

סורגים הם חלק איטנגראלי בעיצוב הבית. הם נמצאים במרבית הבתים בישראל, ומטרתם העיקרית היא לשמור על בטיחות ביתנו. ובכל זאת, ישנם אנשים אשר מעדיפים להתקין סורגים רק בחדר הסלון ובחדר השינה, ו"מדלגים" על שאר החלונות הבית, ומשאירים אותם חשופים ללא סורגים. סורגים הם חובה בכל חלון בבית - ואם אתם לא חושבים כך, מוטב שתקראו את המאמר הבא העוסק בכמה סיבות טובות להתקנת סורגים בכל חלונות הבית. סורגים איכותיים מותקנים בבית על ידי איש מקצועי ומיומן בעל וותק אשר מבצע עבודות ברזל אומנותיות, יצירתיות ואיכותיות בהתאמה אישית.

התקנת סורגים לבטיחות הבית

סורגים מקנים בטחון מירבי לבית שלנו. סורגים מאפשרים חסימה חלקית לחלונות הבית, ובכך מונעים מגורמים חיצוניים מבחוץ לפרוץ פנימה. אחד הגורמים העיקריים הם כמובן, גנבים, אך לא רק - ציפורים ויונים, מעופפים, וכד'. הסורגים מבטיחים כי לביתנו לא ייכנס שום דבר לא רצוי דרך החלון, וכאשר אנו מתקינים סורגים בכל חלונות הבית, אנו מבטיחים שאף גורם חיצוני לא ייכנס לכל חלק וחלק בבית.

התקנת סורגים לבטיחות הילדים

 ילדים אוהבים לטפס - ואם אתם לא מכירים עובדה זו, סביר להניח שאין לכם ילדים בשלב זה של החיים. ילדים מטפסים על ספות, שולחנות, ומגיעים בקלות לחלונות. הורים מודאגים שרואים את ילדיהם מטפסים לחלונות לא ייקחו סיכון ויתקינו סורגים בחלונות. כיום ישנם סורגי בטיחות המותאמים במיוחד למקרים בהם ילדים יושבים על החלון או מטפסים עליו.

התקנת סורגים לעיצוב ייחודי

ואם כבר החלטתם להתקין סורגים - אז דעו כי יש להם מבחר של אפשרויות עיצוב. סורגים היום מגיעים בעיצובים שונים, גדלים וסגנונות. סורגים מעוצבים יכולים לתרום רבות למראה הכללי של הבית. מלבד ליתרונות הבטיחות שלהם, הם ללא ספק מוסיפים המון לכל חדר בבית - למטבח, לסלון, לחדר האמבטיה, ולחדרי השינה בבית.

סורגים קבועים

הסורגים הקבועים מצריכים התקנה של אנשי מקצוע מטעם חברת סורגים. על אף שהמראה שלהם עשוי להיות זהה לזה של הסורגים בהתקנה העצמית, אופן ההתקנה הוא שונה וחזק הרבה יותר. מומלץ לרכוש זאת אם אתם מתגוררים בקומות נמוכות של בניינים, ועל כן חלון הסורגים שלכם חשוף יותר לפריצה מאשר חלון הסורגים בקומות הפסגה של הבניין. עלותם יקרה במאות שקלים ביחס לסורגים בהתקנה עצמית. סורגים קבועים ניתנים לרכישה בעשרות סוגים של עיצובים, ולכן חשוב להתייעץ עם נציגי חברת הסורגים אודות העיצוב הצפוי לחלון הבית שלכם. החברה כמי שתבקש תמיד לסייע ללקוח גם לעצב את ביתו ככל הניתן תוכל, על סמך תצלום של החלון והחדר המיועד להתקנה להמליץ על דגם מעוצב ומוביל. דגמים אלו עשויים להתייקר אף יותר ממה שצויין אם מדובר בסורגים קבועים עם בטן תחתונה או עם שפיץ מחודד ומעוצב.

סורגים מתקפלים

סורגים יקרים ביותר אשר מספקים הגנה על הבית ברמה של הסורגים הקבועים, אך הם ניתנים גם לקיפול באם תבקשו להזיזם הצידה. סורגים אלו מכילים דגמי עיצוב רבים, ומצריכים, בדומה לנושא הסורגים הקבועים, התייעצות עם נציגי חברת הסורגים. מומלץ להתקין אותם אם אין בבית ילדים, שכן פתיחתם על ידי הילדים עלולה לגרום לאסון. אם ישנים ילדים בבית חשוב שמנגנון נצירתה הסורגים לא יהיה עם נצרה אלא עם מפתח, שיישאר אצלכם – ההורים 24/7. למותר לציין שהסורגים צריכים להיות סגורים כל עת שאתם לא בבית והילדים נשארים לבד. מחירם של סורגים מתקפלים הוא מגוון ותלוי באופן נצירת הסורגים. סורגי מפתח יהיו בדרך כלל יקרים יותר מסורגי ניצרה. כמו כן, ישנה חשיבות לעיצוב הסורגים, וגודל הסורגים הנדרש. סורגים גדולים לאבטחת גרז' או חצר אחורית יתומחרו גבוה יותר מסורגים קטנים לחלון.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009