מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שערים 

בהמון מקומות יוצא לנו לראות שערים אוטומטיים, אם בקניונים נראה דלתות הזזה שהם סוג של שער או דלת אוטומטית, אם בכניסה לחניות נראה לרוב שערים אוטומטיים. שערים אוטומטיים נוחים לשימוש ישנו שלט או בלחיצת כפתור מסוים ניתן לפתוח אותם. שערים אוטומטיים לרוב הם ממתכת כלשהי אלומיניום ברזל וכד'. שערים אוטומטיים הם חזקים ולכן יכולים לשמור על כל איזור בו הם נמצאים מכניסת אנשים לא רצויים, בדרך כלל כשהם ממוקמים בכניסה לחניות אז מכניסה של מכוניות לא מזוהות או לא שייכות למקום.

ייצור שערים הנו תחום ענף במיוחד בארץ. מבחר חברות ובעלי מקצוע בתחום עומדים לשירות לקוחות עסקיים ופרטיים לביצוע עבודות לבית ולבית העסק. יצרן שערים מקצועי ומיומן בעל וותק, אשר מבצע עבודות ברזל אומנותיות, יצירתיות ואיכותיות בהתאמה אישית הוא הכתובת לכל עבודה איכותית בבית או בעסק.
 
שערים אוטומטיים נמצאים בהמון מקומות ובהמון סוגים. ישנם שערים שנפתחים עם שלט וזזים הצידה כדי לתת מעבר, ישנם כאלה שנפתחים לשניים ונותנים לעבור, וישנם כאלה שהם פחות מאסיביים משערים ויותר כמו עמוד שחוסם כניסה ויציאה. שערים אוטומטיים הם שימושים ויעילים להמון מקומות אם פרטיים ואם ציבוריים. הם שומרים ומגנים על המקום, הם מוסיפים סדר בהתנהלות האזור ומעלים את רמת הבטיחות. המון חברות מתעסקות בייצור שערים אוטומטיים ובהרכבתם במקום הרצוי והדורש אותם, הם גם לוקחות אחריות על תיקונים של תקלות אם ישנן בכל זאת מדובר במוצר חשמלי מסוים.
 
במישור הפרטי המון בניינים חדשים שנבנים בעלי שערים אוטומטיים בכניסה לחנייה הפרטית, או בכניסה לחצר הפרטית וכד'. במישור הציבורי נראה שערים אוטומטיים בכניסה לחניונים, או למקומות ציבוריים כמו קניונים, חניונים ציבוריים גדולים וכד'. שערים אוטומטיים מצריכים הרכבה ואחזקה מבחינת חשמל
 
במאמר זה נלמד כיצד להתאים שערים לבתים כך שישמשו אותנו לאורך זמן, ללא הזדקקות להחלפת חלקים באופן תדיר, וחשוב יותר מכל – שערים בטוחים על פי תו התקן לבטיחות שערים בארץ
 
בחירת שערים שמתאימים לצרכים שלנו

בשלבי ההתייעצות עם החברה לאספקת שערים לבית חשוב לציין בפני הנציגים שלה מהם הצרכים שלכם: כמה פתיחות וסגירות צפויות בבית בשגרה, וכמה פתיחות וסגירות צפויות בבית כאשר יש אורחים. על ידי כך החברה תוכל לערוך אומדן של כמות האליטרציות הללו ולספק לכם שער שנועד לכמות שכזו. בחירת שער קל יותר עלולה לגרום לקריסתו, ובחירת שער כבד יותר לא תמיד אפשרית שכן השטח של מפתח הבית הוא שטח מוגבל וקטן בדרך כלל, בשונה משטח המפתח של מפעל או קרייה תעשייתית שהוא לרוב יותר גדול.

תו התקן הישראלי עבור שערים חשמליים

עבור שערים חשמליים התקינה הישראלית קובעת שצריך להיות מרווח בולט בין כל סורג וסורג בשער החשמלי, במידה והוא שער-סורגים. עבור כל סוגי השערים ישנה תקינה ברורה מאד בנושא הפתיחה והסגירה: השער חייב להיות בר-אפשרות לתפעול ועצירה ידניים. בשל תקנה זו, על החברה שמספקת לכם את השער חלה האחריות לבחור עבורכם מנוע-שער שיתאים למשקל השער שנבחר עבורכם. בחברה כבר היו עדים למקרים בהם לקוחות התקשרו למחלקת השירות וקבלו על כך שהמנוע של השער חסר ביצועים אפקטיביים ונדרש חילוף. חשוב לציין שהחברה מחוייבת למכון התקנים, ולכן לא יתבצע חילוף אשר כולל התקנת מנוע שמתאים לשערים גדולים וכבדים יותר. זה יגרום לשער הקל שהותקן בביתכם לנוע במהירות כבירה פי כמה מאשר השער הכבד שמיועד למנוע הזה, וזה לא יאפשר לכם לבלום ידנית את השער.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009