מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 5 דברים שלא ידעתם על אלומיניום

חושבים שידעתם הכל על אלומיניום? ובכן, תחשבו שוב. אלומיניום הוא חומר נפוץ ונמצא בשימוש כמעט בכל מקום, אך לא כולם יודעים מי הוא בדיוק. במיוחד בשבילכם הבאנו כאן 5 עובדות אודות האלומיניום.

(1) אלומיניום הנה מתכת ממשפחת המתכות, והיא גם הבולטת מבין כל חברי המשפחה. מבין כל המתכות הנמצאות היום בשוק, אלומיניום היא החומר בה נעשה השימוש המירבי ביותר, הרבה יותר ממתכות כמו ברזל, כסף, זהב, חימרן וכד'. היום ניתן למצוא מוצרי אלומיניום איכותיים בחברה המתמחה במגוון מוצרים כגון - יצור מבנים ניידים וקבועים במגוון רחב של אפשרויות, כגון: מבני מגורים,משרדים ,ועוד.

(2) אלומיניום הוא חומר נוח לעיצוב. גמישות החומר היא סוג הקסם שלו אשר מאפשר לחומר להתעצב בדיוק בצורה שאנו רוצים. לאור גמישותו, הוא ידוע גם כחומר תעשייתי נוח וקל לעיבוד ולשימוש - פחיות, לדוגמא, של משקאות קלים ותוססים מראים לנו שמדובר בחומר מצליח וייחודי ותעשייתי להפליא.

(3) אלומיניום הוא חומר ייחודי ואיכותי לבניה. פרוייקטים נדל"נים גדולים ומפורסמים לא יכולים להתקיים ללא אלומיניום אשר משתלב בעבודות הבניה. גם כאן, תכונותיו בולטות ומאפשרות לו להיות פופולארי גם בתחום הבניה - החומר מתעצב בצורה שתרצו, ניתן להתכה בקלות ומשתלב עם חומרי מתכת אחרים בתנאים הנכונים כמובן - בקלות רבה.

(4) אלומיניום הוא חומר פופולארי בייצור רהיטים. אם תביטו בסביבת העבודה שלכם או הסביבה הביתית, תוכלו לראות מבחר של דלתות, כסאות, שולחנות, כונניות וארונות ועוד ועוד -בכולם משתלב חומר האלומיניום באופן כזה או אחר, גם בריהוט המשרדי וגם בריהוט הביתי שלנו.

(5) אלומיניום הנו חומר נפוץ גם בתחום האלקטרוניקה - שבבי מחשב, חומרת מחשב, וכד', וכן מוליכי חשמל - בכל אחד מהם ישנו שימוש באלומיניום איכותי.

כאמור, אלומיניום הנו חומר נפוץ לשימוש וייחודי במינו - אם לא ידעתם עובדה זו עד עכשיו, הגיע הזמן שתרחיבו את ידיעותיכם בעניין!

אלומיניום בירושלים

חומרי הגלם לבנייה ופרזול של היום, שונים לגמרי מחומרי הגלם שהכרנו במאה הקודמת. אחד החומרים הפופולריים ביותר של המאה הנוכחית, הוא אלומיניום שמשתמשים בו בכל תחומי הבנייה וכן, אלומיניום לחלונות, דלתות פרגולות, גדרות שערים ועוד. האלומיניום היום, מהווה תחליף מושלם לחומרים כמו עץ וברזל,  שיש צורך בתחזוקה השוטפת שלהם. האלומיניום אינו מצריך תחזוקה, הוא חומר חזק מאוד עמיד למשך המון שנים. התכונות של אלומיניום, הן בידוד מושלם כנגד חום וקור, דבר שחוסך אף באנרגיה ומגן עלינו מפני מזג האוויר.אלומיניום בירושלים, מוסיף המון אסתטיקה ועיצוב לבתים שלנו, הוא נחשב לחומר הכי זול בקרב שאר המתכות, הוא אינו מחליד וקל לעבד או לעבוד אתו. יש לציין כי אלומיניום בירושלים הינו חומר ידידותי לסביבה, היות וממחזרים אותו וניתן לעבד ולעבוד אתו מחדש. יש הרבה בעלי מקצוע ויצרני פרזולים וחומרי בנייה כמו מוטות אלומיניום בכל הארץ, וניתן כמובן למצוא גם אלומיניום בירושלים. התעשייה של האלומיניום התפתחה המון  ואנו עדים גם לשימוש של בנייה קלה באמצעות פנלים העשויים מאלומיניום ונקראים פנלים מבודדים. יש המון חומרים היום העשויים מאלומיניום, כמו למשל, תריסים, חלונות, מוצרי הצללה ועוד הרבה.

כיצד לבחור את יצרני ומתקיני האלומיניום?

אם אתם מעוניינים לעשות עבודות אלומיניום בירושלים במשרד שלכם הנמצא בבירה או בביתכם, חשוב למצוא אנשי מקצוע מיומנים, היות ועבודות אלומיניום בירושלים און בכל מקום אחר בארץ, דורשות דיוק מרבי. חשוב לבחור יצרנית או מפעל העוסק באלומיניום, בעל שם ומוניטין של הרבה שנים. ניתן למצוא בפורומים השונים באינטרנט הרבה המלצות של גולשים לגבי יצרנים שונים. אם יש לכם אף המלצות כדאי מאוד לבדוק אותן. המחיר של אלומיניום יכול להשתנות, ולכן , חשוב לבדוק כמה יצרני אלומיניום בירושלים על מנת למצוא את המחיר הכי טוב עבורכם. חשוב לבצע סקר שוק, לפני שאתם חושבים להזמין עבודות שונות באלומיניום. תוכלו להזמין עיצוב שיתאים לכם, אם למשל החלטתם להזמין דלתות מאלומיניום, כדאי כי תתאימו את העיצוב לחלונות הבית ולעיצוב והמראה הכללי. לפני כמה עשורים, לא ניתן היה לעצב דלתות וחלונות מאלומיניום והחלונות והדלתות אז נראו ממש סטנדרטיים, היום, כשתחום העיצוב והטכנולוגיה התפצחו המון, ניתן למצוא עיצובים מהממים בחומר העמיד והחזק כמו האלומיניום.

עיצוב באלומיניום כמעט בכל תחום

ניתן לבצע עבודות אלומיניום בכל תחום, בגלל הטכנולוגיה המתקדמת, קל לערבב אלומיניום עם מתכות שונות וליצור תערובת מיוחדת שתהיה עמידה וחזקה למשך הרבה שנים. יש היום בכל הבתים כמעט, תריסים חשמליים העשויים מאלומיניום. גם בשאר התעשיות כמו, תעשיית הרכב, המטוסים, הנשק והאניות, משתמשים היום באלומיניום. הרשימה של מוצרי האלומיניום היא מאוד ארוכה וכנראה שלא סתם הוא החומר הפופולרי ביותר ברוב התעשיות. המחיר של האלומיניום כפי שציינתי קודם לכן, הוא זול ולכן בגלל כל היתרונות שלו, כולל המחיר, משתמשים בו בכל התעשיות בעולם.  הרבה מוצרים שונים שהיו עשויים מחומרים אחרים, פשוט נעלמו מהמדפים בשנים האחרונות, הודות לחומר הזול והכדאי של האלומיניום.  כל אחד, יכול להגשים חלומות של עיצוב, באמצעות האלומיניום כי החומר הינו קל מאוד לריתוך. ניתן לעטר בקלות אלומיניום כמו למשל פיתוחים מעניינים בשערים וגדרות, בפרגולות ובמעקות. חלונות בלגיים למשל, הפכו להיו מאוד אהובים על מעצבים ואדריכלים, והיום, הרבה יותר קל לייצר אותם מאלומיניום, היות וקודם לכן, הם היו עשויים מברזל מגלוון, החלונות היו כבדים יותר, אך היום ניתן לעצב בקלות חלונות בלגים העשויים מאלומיניום במחיר הרבה יותר זול.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009