מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


מבנים ניידים

 מבנים ניידים אלו מבנים הנבנים במפעל, תוך מספר שבועות או חודשים. תהליך הקמתם פשוט יחסית. מבנים ניידים לרוב עשויים מעץ, ממתכות או בשילוב של שימוש מינימלי בבטון. לאחר סיום בנייתם, מניחים את המבנה הנייד במיקום אותו הזמין בעל המבנה ובזאת התהליך נגמר. ההבדל בין מבנים ניידים למבנים רגילים הוא שמבנים רגילים בונים בשטח, ע"י פועלי בניין וקבלנים וצוות גדול, מבנים ניידים בונים במפעל תעשייתי של מבנים ניידים. מבנה רגיל דורש המון זמן בנייה מתחיל בחודשים ויכול להסתיים בשנים. מבנים ניידים יהיו מוכנים בהרבה פחות זמן. מבנים רגילים בונים על האדמה מתחילים מיסודות ואח"כ מגיע כל השאר. מבנים ניידים עשויים מחומרים שונים. והקמת המבנה על האדמה מתבצעת רק בסיום בנייתו. וכמובן הכי חשוב מבנים ניידים עולים הרבה פחות כסף ממבנים רגילים. ולכן בהמון מצבים הם יהיו יותר שמישים או יעילים.

 
 ניתן למצוא ולראות מבנים ניידים בכל רחבי הארץ, הם מאוד פופולרים ולא רק בארץ גם בעולם. נהוג לחשוב על מבנים ניידים כי אינם איכותיים מספיק, או אינם איכותיים כמו מבנים סטנדרטיים רגילים. אך הדבר אינו נכון. גם להם בידוד טמפרטורה, ובידוד קול, ושאר המאפיינים הקיימים במבנה. בעקבות מחירם העממי והנורמלי, מבנים ניידים יכולים לדבר לכולם. במיוחד לאלו שמתקשים בחיפוש אחר נדל"ן טוב. או כאלו שצריכים להשכיר משרד לעבודה. ובכלל אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם קניית מבנים רגילים מבחינה כלכלית, יכולים להסתפק במבנים ניידים, ואף להנות מהבחירה. מבנים ניידים יספקו אותם לא פחות ואולי אף יותר ממבנים רגילים.
 
כשחושבים על זה למה צריך משכנתא, הוצאות כספיות מטורפות, צורך בשיפוץ מבנה שקונים, או בזבוז כספים על מבנים שכורים, אם אפשר לקנות מבנה נייד משלנו, מעוצב לפי ראות עינינו בהרבה פחות זמן ובפחות כסף.
 
מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009