מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

מבנים ניידים

 מבנים ניידים הינם בדרך-כלל מבנים שניתן לבנות אותם בצורה מהירה מאוד. מבנים ניידים מיועדים למטרות רבות והם בעלי שימושים שונים. ניתן להזמין מבנים ניידים לכל מטרה בהזמנה אישית. היום יש בעלי מקצוע שונים המעניקים שירותי בניה מתקדמת שהיא גם חסכונית וירוקה וגם איכותית ומשמשת אותנו לטוחוח ארוך. חברה שעוסקת בעבודות אלומיניום, מבנים ניידים, תבנייה קלה, מבנים ניידים ועבודות חשמל מבינה כמובן את סוג העניינים ויכולה להעניק לכם יופי של מבנים ניידים לכל מטרה.

הדגש על בנייתם של מבנים ניידים הוא שאפשר להעביר אותם בקלות יחסית ממקום למקום. קרוואנים למשל נחשבים לסוג של מבנים ניידים משום שגם אותם אפשר להעביר בקלות רבה ממקום למקום. לא לכל המבנים הניידים יש גלגלים כמו לקרוואנים. קרוואנים הם למעשה יחידות דיור שלא בנויות בתוך יסודות באדמה כמו כל המבנים הניידים. למרות שמבנים ניידים בנויים מחומרים קלים ושבנייתם היא מהירה מאוד יש לוודא שהבנייה של מבנים ניידים היא איכותית ועומדת בתקנים שונים של בנייה. משום שגם מבנים ניידים צריכים להחזיק שנים רבות ככל הניתן אפילו אם הם אינם נייחים.

 
מבנים ניידים נועדו למבחר רחב של שימושים. ישנם מבנים ניידים אשר מיועדים למגורים, מבנים ניידים אשר מיועדים למשרדים, מבנים ניידים אשר נועדו לשמש כמסחנים ולמלא צרכי אחסון ומבנים ניידים בעלי מטרות נוספות ושונות. מכולות רבות אשר נעשה בהם שימוש לאחסון או שנעשה בהם שימוש כמשרדים בשטח הינם גם הם מבנים ניידים. מבנים ניידים הינם כאלה שאפשר לשנע אותם בקלות ממקום למקום על משאיות או על-ידי גרירה באמצעות רכב. במקרה האחרון רק אם למבנה הנייד יש גלגלים, בדומה לקרוואנים.
 
מבנים ניידים יכולים להיות מעוצבים בצורה יפהפהייה. מבנים ניידים באים הן בצורות פשוטות מאוד כמו מכולות שונות אך ישנם מבנים ניידים אשר מעוצבים ממש כמו בתי קרקע. מבנים ניידים אלו אינם נראים כבמבנים ניידים כלל אלא כבתי קרקע לכל דבר. במקרים אחרים ניתן לעצב מבנים ניידים כבקתות עץ או כמבני בטון. כך שישנם אפשרויות עיצוב רבות ואופציות בחירה בכל הנוגע  למבנים ניידים.
מחפשים שירותים מקצועיים בתחום? חומה ומגדל בניה קלה תשמח לעמוד לשירותכם.
 
מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009