מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 עיצוב הבית - להעלות את ערך הנכס

 עם עליית הפופולאריות של עיצוב הבית בקרב הציבור, כך עולות לאוויר עוד ועוד תוכניות לעיצוב הבית בטלוויזיה, נפתחים יותר מדורי עיצוב הבית באתרי אינטרנט ובעיתונים. לכולנו ידועה חשיבותו הרבה של עיצוב הבית - עיצוב הבית יוצר לנו תחושה נעימה בבית, ומנעים את זמננו בבית. עיצוב הבית גם קובע את האווירה בבית, יכול לשפר את מצב רוחנו, ואפילו יכול לגרום לאנשים מבחוץ שיש לנו טעם טוב בעיצוב. הכל כבר נאמר על עיצוב הבית, אך אחד מהיתרונות החשובים של תחום זה, טרם נאמר עליו הרבה. ובכן, היתרון העצום שיש לעיצוב הבית, ובעיקר לעיצוב הבית מחדש, הוא היכולת שלו להעלות את ערך הנכס בעת מכירתו. בתים אשר עוברים שיפוץ כללי ועיצוב מחודש של הבית, יכולים להקפיץ את ערכם במאות אלפי שקלים, ולעיתים להרקיע שחקים, במיוחד אם הם נמצאים במקומות אסטרטגיים כמו תל אביב. כאשר מתחילים בעיצוב הבית, נעזרים בכל אנשי המקצוע כמו חברה מתמחה בייצור דלתות על פי הזמנה. ייצור הדלתות מתבצע עבור מוסדות ציבור, בתים פרטיים, משרדים, וכו'.

 אז איך עיצוב הבית יכול לסייע לנו לשדרג את ערך הנכס שלנו? ובכן, יש כמה וכמה שיטות - הנפוצה שבהן היא יצירת חדרים חדשים בבית. אם ישנם חללים גדולים ולא מנוצלים בבית, אפשר להפוך את החלל הגדול לכמה יחידות נפרדות, אשר יגדילו את כמות החדרים בבית. וידוע לכל כי כאשר יש יותר חדרים בבית - הדירה שווה יותר. כמובן שתלוי איזה חללים נחשבים לחללים גדולים ולא מנוצלים, אם לדוגמא חדר השינה הוא חדר גדול מאוד המתפרס על כמה מאות מטרים מרובעים, ואתם בעצמכם חשים כי יש המון מקום ומעט רהיטים בחדר - יש סיכוי שמדובר בחלל גדול ולא מנוצל מספיק. עוד שיטה מעניינת לנצל את חלל חדר השינה בצורה מקסימאלית, היא הוספה של חדר ארונות בתוך חדר השינה. הוספה של קירות גבס כמחיצות בין חדרים חדשים - היא הדרך מבוקשצ ביותר בתחום עיצוב הבית לניצול חלל מקסימאלי של הבית, ובכך להגיע להעלאת ערך הנכס.

ומה עוד ניתן לעשות? כאשר אנו מעצבים את הבית, אנו גם משפצים את המטבח, חדר האמבטיה, הסלון, ועוד. עיצוב הבית לא פוסח על אף חלקה טובה בבית, הכל ניתן לשפץ ולעצב מחדש. מטבח חדש בבית יהיה שווה יותר כאשר נמכור את הבית, מאשר למכור אותו עם המטבח הישן. כך גם כל חדר אשר יעבור שיפוץ בבית - הוא יסייע לנו בשדרוג ערך הנכס.

אז לסיכום, אם אתם חושבים על עיצוב הבית - מומלץ לכם ללכת עם זה "עד הסוף", ולהשקיע בעיצוב בית איכותי ועדכני. בעתיד, מי יודע מתי זה יחזיר לכם את התמורה - אולי כאשר תמכרו את הדירה.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009