מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות פנים: הסוגים והרעיונות המיוחדים

דלתות פנים הן מרכיב חשוב בבית ובכל חדר בבית. אנו זקוקים לדלתות פנים כמעט בכל מקום, גם בעבודה וגם בבית ללא דלתות פנים נסבול מחוסר שקט ומחוסר פרטיות, ויהיה קשה לנו לתפקד אם וכאשר אנו צריכים. אם מדובר בבית שלנו אז ללא דלתות פנים בחדרים יהיה קשה לעבוד לקרוא לשחק לישון לראות טלוויזיה וכל פעולה שאנו עושים בחדרים תהווה עבורנו בעיה ללא דלתות פנים. ישנם סוגים רבים של דלתות פנים לשימושים ומיקומים שונים. לכל סוג של דלת הייחוד שלה והיתרונות או החסרונות שלה. אם אתם רוכשים את הדלת החדשה שלכם מחברה מתמחה ביצירת דלתות עץ. בין מוצרי החברה דלתות פנים , כניסה ועץ איכותיות - יש סיכוי שבחרתם במקום הנכון!

 

כאשר אנו מדברים על דלתות פנים כניסה לבית אנו נצטרך דלתות פנים חזקות כאלה שיוכלו לשמור על הבית כולו מכל הבחינות. בדרך כלל דלתות פנים כניסה מאסיביות יותר מאשר דלתות פנים פנים בבית, כי דלתות פנים לא צריכות לשמור עלינו ועל הבית אלא רק לבודד פחות או יותר כמה שאפשר מהרעש שבחוץ, כאשר אנו רוצים שבחדר שלנו תשרור אווירה של שקט. למשל דלתות פנים בכניסה לבית קרקע עם חצר לא צריכות להיות אטומות למראה או לשמור על פרטיות אבל הן צריכות להיות חזקות ולהגן מפני סכנות שנמצאות מחוץ לביתנו. 

 

דלתות פנים הן סוג של רהיט או סוג של חלק בבית או בחדר שאנו פשוט צריכים אותו, אנו סוגרים את הדלת ופותחים לבאים ושבים, אנו זקוקים לשקט, לפרטיות, אנו רוצים לנוח המון פעמים ללא הפרעות. בדרך כלל בבית יש רעש של דיבורים מוזיקה טלוויזיה על ווליום גבוהה לא כולם בבית צריכים ורוצים לשמוע את זה ולכן ישנם דלתות פנים, כדי שתהיה הפרדה בנושא הזה בין המתגוררים בבית. אנו צריכים להתאים סוגי דלתות פנים לאופי הבית ולמראהו, לא כל דלת תתאים לנו מבחינת צבעים לפחות.

סדרת דלתות הפנים פרימיום יוניק פנדור - נעים להכיר

ברוכים באים לדף של סדרת פרימיום יוניק בפנדור, הדף שיציג את יתרונות שיטת עיצוב זו וידגים מהן תת הסדרות שלה. המעלה הגדולה בסדרה הזו היא עיצוב הדלתות בפנדור בגוון לבן. הדלתות הן ללא חלונות ומציעות מגוון רחב של צבעים לבנים: לינו פינו, טופ טאץ' וקנטו.

לינו פינו

צבע לבן במרקם נוטה לאפור: הוא נחשב כהה יחסית לגוונים לבנים ואינו מתאים לשילוב בבית בו הצבע הלבן הבהיר דומיננטי. ניתן להשתמש בו לשילוב עם צבע נוסף. לינו פינו היא דלת לבודה עם 3 צירים נסתרים, הגנה מפני מזיקים והגנה מפני נזקי מים. 

טופ טאץ'

מכיל 2 גוונים לבנים:

שלג.

שמנת.

הראשון הוא הגוון הלבן הקלאסי והבהיר ביותר, המתאים אך ורק לבתי הייטק מודרניים המכילים את הגוון הלבן בלבד. צבע לבן שלג מספק את מקסימום הבהירות הנובעת מגוון זה. לחילופין, ניתן לבחור בגוון שמנת, המציב צבע כהה יותר, אשר מתאים פחות להובלה, ויותר לשילוב הלבן עם צבע אחר, או עם מערכת גוונים אשר זקוקים בה לגוון נוסף וכמעט נטול השפעה.

לבן קנטו

גוון ביניים בין הלינו פינו לבין טופ טאץ' לבן. לבן קנטו מתאים לשילוב בבתים בהם דרוש צבע לבן מוביל, והוא מתאים לשילוב גם בבתים בהם הלבן הוא גוון משני. קנטו הוא פתרון מצוין למי שמבקש שהבית שלו יתבסס על צבע לבן אך נרתע מהעיצוב הבהיר והטוטלי של הטופ טאץ' הלבן.

דלתות פנדור – ניסיון של שנים רבות בענף הדלתות

אנו חברת ייצור דלתות, הצובעת אותן באמתעות UV. המפעל שלנו עושה זאת כפועל יוצ של פעילות יחידה מסוגה בארץ בתחום. בנוסף, אנו מתמחים בעיצוב דלות באופן יצירתי, בהעסיקנו אדריכלי מוצר החושבים מחוץ לקופסה, ומביאים בכל שנה רעיונות חדשים לעיצוב הבית והפיכתו לפנינת חמד של ממש. בדלתות פנדור, החזון שלנו תמיד היה לסייע ללקוח לעצב את הבית הכי יפה, הכי מלוטש והכי אטרקטיבי לעינו של האורח וכמובן – לעינו שלו. אם יש לכם בית מודרני ואתם מתחבטים בשאלה איזה גוון של לבן לבחור, ואם יש לכם בית לא מודרני, על טהרת הצבעים החומים, אשר הצבע הלבן עשוי להיות מתאים בו, פנו אלינו ואנו נספק לכם את כל התשובות לגבי עיצוב הבית המומלץ ביותר.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? בקרו באתר פנדור דלתות
 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009