מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 דלתות כניסה

 

דלתות כניסה במידה רבה מהוות את הרושם הראשוני שלנו מבתי עסק, מבנייני משרדים וכמובן גם מבתים פרטיים או מבתי דירות אליהם מגיעים. לכן, כאשר בוחרים דלתות כניסה, אשר ידועות גם בשם דלתות חוץ, חשוב להשקיע במראה החיצוני שלהן. לפני שרוכשים קודם כל דואגים כי הדלתות מגיעות מחברה אמינה, עוסקת בייצור דלתות כניסה ופנים מעץ. לבעלי החברה ניסיון וידע רב ביצור מוצרי עץ. הרבה "נופלים בפח" ורוכשים דלתות כניסה במקומות לא מספיק טובים, ולא מקבלים את התמורה שלהם. לכן חשוב לוודא זאת לפני הכל.

יש לזכור כי דלתות אלו ממש מהוות מעין "כרטיס ביקור" למקום אליו הגענו. אם אנחנו מגיעים אל מקום בו יש דלתות כניסה שהן מעוצבות מאוד, מטופחות מאוד ונאות מייד נחשוב מחשבות חיוביות על המקום וייטבע בנו רושם ראשוני שהוא כמובן חיובי. לעומת זאת, אם אנו מגיעים אל מקום כלשהו בפעם הראשונה ומקדמות אותנו דלתות מכוערות, מוזנחות או פשוטות מאוד מייד נוצר בנו רושם שלילי למדי. כמובן שאם דלתות אלו שבורות או ישנות מאוד הרושם הופך לשלילי עוד יותר.

 

דלתות פנים גם הן חשובות במידה רבה כמו דלתות חוץ משום שהן מהוות חלק בלתי נפרד מהעיצוב של הבית כולו. כשם שחשוב לנו שהחלונות אשר נמצאים בבית יהיו נאים, שהוילונות יישתלבו עם המראה הכולל של הבית, שצבע הקירות יהיה נעים ומזמין ושהמטבח יהיה מעוצב כך חשוב מאוד להקדיש תשומת לב ומחשבה גם בעיצוב של דלתות פנים. למשל, אם הבית כולו מרוהט ברהיטי עץ חשוב לבחור דלתות פנים אשר עשויות גם הן עץ על מנת שהמראה החיצוני שלהן, שמושפע כמובן גם מחומר הגלם אשר ממנו הן עשויות, ישתלב עם המראה ועם הקו העיצובי של הבית כולו.

 

דלתות כניסה ודלתות פנים ניתן להשיג במגוון עצום של עיצובים, במגוון של חומרי גלם, במגוון של גדלים וכן הלאה. כך שלא משנה מה הוא העיצוב של הבית וכיצד מעוצבים החדרים אשר נמצאים בתוך הבית כשם שלא משנה אילו חומרי גלם דומיננטיים במיוחד בתוך הבית משום שניתן להתאים לבית כולו בקלות רבה דלתות.

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009