מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 מחיצות

מחיצות הן אלמנט שמיועד ליצור הפרדה בחלל. מחיצות אפשר להתקין גם בעבודה וגם בבית לפי הצרכים. מחיצות יכולות להוות פתרון מוצלח כאשר לא רוצים לשנות את מבנה הדירה באופן דרסטי אלא באופן הפיך וכך גם לגבי משרדים ומקומות עבודה. מחיצות יכולות להיות נפלאות כאשר הן מגיעות מחברה המתמחה בייצור ובייבוא של מחיצות אקוסטיות, בייחוד אם יש לחברה הזו מבחר של מחיצות מעוצבות ויפות להציע לכם.


יש מחיצות שמחלקות את החלל עד התקרה ויש מחיצות בגבהים שונים שנותנות תחושת מרחב גדולה יותר כי הן לא סוגרות את החלל לגמרי. מחיצות מסוג זה אפשר למצוא במקומות עבודה שבנויים כ"אופן ספייס" והן מאפשרות פרטיות מחד ותחושת חלל מאידך. גם בבית ניתן להשתמש בסוג זה של מחיצות במקומות כמו חדר אורחים למשל, כאשר יוצרים מחיצה חלקית ועליה מתקינים טלוויזיה למשל. כך אפשר להפריד בין חללים שונים בחדר האורחים ועדיין לשמור על תחושה של חדר אחד רחב ידיים ולא מספר כוכים קטנים. מחיצות כאלה בדרך כלל עשויות מגבס והן יכולות לכלול גם נישות ומדפים לאחסון. 

יש סוגים שונים של מחיצות. יש מחיצות קבועות ויש מחיצות מתקפלות וניידות. מחיצות ניידות יכולות לשמש אותנו כאשר אנחנו רוצים לשנות את גודל החלל מעת לעת מסיבות שונות. כמו למשל בבתי מלון בהם נערכים כנסים. מחיצות ניידות מאפשרות ליצור חללים נפרדים בגדלים שונים על פי צרכי הלקוח. בבית ניתן להתקין מחיצות מסוג זה כאשר רוצים ליצור הפרדה מחד אבל לאפשר לא תמידית. במקרים אלה אפשר להשתמש במחיצות ניידות, מחיצות שניתן גם לקפל כך שניתן לשנות את גודל השטח המופרד. אפשר להשתמש בהן למשל בחדרי שינה כדי ליצור עבור ילדים שטח נפרד לכל אחד בתוך חדר אחד. אפשר ליצור הפרדה בין מטבח לסלון בבתים בהם חדרים אלה נמצאים באותו חלל פתוח. מחיצות קבועות יכולות גם לשמש במקרים כאלה, במיוחד בחלל פתוח ליצירת הפרדה בין הכניסה למטבח למשל, אפשר להתקין מחיצות בגובה משתנה וכך לשמור על תחושת החלל הפתוח תוך שמירה על פרטיות, שכן לא כל מי שדופק בדלת שלנו צריך לראות מה נעשה במטבח. 
 
ניתן למצוא בחנויות סוגים של מחיצות דקורטיביות מעץ. ניתן לשלב זכוכית ועץ במחיצות דקורטיביות. ניתן למצוא מחיצות מעץ שמבודדים מרעשים כמו מחיצות אקוסטיות. העיצובים של מחיצות דקורטיביות העשויות מעץ, צדים את עינם של הרבה אנשים. כל משרד ובית יכול להשתדרג באמצעות מחיצות דקורטיביות העשויות מחומרים איכותיים. ניתן למצוא מחיצות במידות מדויקות, ויש למדוד את המקום בו אתם מעוניינים במחיצות כך שתוכלו למצוא את המחיצות במידות הנכונות, וההתקנה שלהן תהה פשוטה ללא לכלוך מיותר כמו בבניה. יש הרבה חברות שמשתמשות במחיצות להפרדה בין משרדים וחללים שונים. ניתן למצוא מחיצות אקוסטיות מעץ, שנוחות לעבודה כך שלא ניתן לשמוע רעש מבחוץ.
 
היכן ניתן להציב מחיצות מעץ מעוצבות?
 
ניתן להציב מחיצות מעץ, במקומות בהם אין רטיבות כמו מטבחים או חדרי אמבט שיש בהם לחות ומים. העץ הוא חומר מתנפח.  המחיצות המבוקשות הן השילוב של זכוכית ועץ, ניתן להחדיר אור לחלל כך שהוא לא יהיה חשוך, מחיצות אלה מקובלות במשרדים השונים הזקוקים לאור טבעי המגיע מבחוץ עבור יעילות העובדים בעבודתם. ניתן למצוא אמירה אישית בסגנון של מחיצות דקורטיביות מעץ, מחיצות אלה, משדרות חמימות ועיצוב דקורטיבי. הרבה זוגות צעירים, משתמשים בפתרון יעיל זה, להפרדה בין החדרים השונים, אפשרות מקורית זו היא זולה הרבה יותר וכן, צעירם הגרים בדירות שכורות, יכולים לפרק את המחיצות ולקחת אותן לדירות הבאות שיעברו אליהן.  דלתות פנים הן מוצר קר והרב  אנשים שיש להם דירות בבעלותם, אינם יכולים להוציא כאלה סכומים של אלפי שקלים והם בוחרים את הפתרון האולטימטיבי הטוב ביותר שיעניק מראה עיצובי לדירה וכן, העלות תהיה נמוכה.  מי שמעוניין בהמלצות של חנויות המוכרות מחיצות דקורטיביות מעץ, יוכל להיכנס לאתרים השונים באינטרנט.
 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009