מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 שערים

התמחותה של חברה בהחלט יכולה להשפיע על המוצרים אותם היא מייצרת ואיכותם. אם לדוגמא אנו רוצים שערים לבית ופונים לחברה מתמחה בתכנון וייצור של : שערים, שערים,מדרגות,פרזול,סורגים,דלתות וריהוט מיוחד - סביר להניח שהיא תספק עבור הלקוח שלה את הסחורה. אך אם מדובר בחברה אשר לא מתמחה בייצור ועיצוב ערים,שערים,מעקות, אלא עבודות ברזל באופן כללי - לא תמיד תהיה לנו את הסחורה המבוקשת. כמובן שפרמטרים נוספים גם נספרים כאן, כמו וותק וניסיון - נסיון של שנים בתחום השערים מביא תוצאות טובות, רשימת לקוחות ממליצים ועוד, מגוון פתרונות לשערים לחניה ועוד, אך אל תזניחו את התחום העיקרי של החברה, הדבר שהיא צריכה להיות הכי טובה בו - אם היא לא מה שאתם מחפשים, כדאי שתעברו הלאה.

שערים חשמליים הם שערים אשר ניתן לראות בהרבה מאוד מקומות: בכניסה לחניות ציבוריות, בכניסה לחניות של בתים פרטיים, בכניסה אל מקומות בעלי סיווג בטחוני רגיש ובכניסה למקומות רבים נוספים. היתרונות של שערים חשמליים ברורים: הם עוזרים להרחיק אנשים לא רצויים מלהכנס אל תוך מקום מסויים. למשל, דיירים של בית דירות מסויים יכולים למנוע מאנשים זרים לתפוס להם את מקומות החנייה על ידי התקנת שער חשמלי ועל ידי חלוקה של שלט רחוק לכל אחד מדיירי הבניין. אין ספק שהתקנת שערים חשמליים במקרים מאין אלו מונעת מדיירי הבית עוגמת נפש רבה כאשר הם רואים שאנשים זרים חנו בצורה לא הוגנת במקומות החנייה אשר שייכים להם. כאמור לעיל, ישנם גם בתים פרטיים אשר בעלי הבתים נהנים בהם מחנייה פרטית ומקורה אשר נפתחת ונסגרת גם היא על פי רוב על ידי שער חשמלי אשר נפתח בעזרת שלט רחוק.

שערים חשמליים הם שערים אשר ניתן לראות אם כן במקומות רבים. כמובן שניתן להתרשם ממקומות רבים משערים שאינם חשמליים. גם המטרה של שערים אלו היא לרוב להרחיק אנשים לא רצויים מלהכנס אל תוך מקום מסויים והם עוזרים לשמור על בטחונם של אלו אשר נמצאים בתוך השערים. למשל, מסביב למבנים כמו בתי ספר ואוניברסיטאות ישנם שערים על מנת לשמור על בטחונם של האנשים אשר נמצאים בתוך המוסד.

שערים לעתים מהווים מעין גורם הרתעה. זאת אומרת, גם אם לא מאוד קשה לעקוף אותם הם עדיין יכולים להרתיע אנשים מבחוץ אשר לא רוצים שהם ייכנסו אל תוך מקום מסויים. כמובן שישנם מקרים בהם שערים ממלאים פונקציות אחרות כמו למשל שמירה על פרטיותם של אנשים, הרחקת סקרנים ממקומות בעלי פרופיל גבוה או שהם ממלאים אך ורק פונקציה אסתטית. כך שישנן סיבות רבות להתקנת שערים.

כל המידע על שערים מאלומיניום

שערים מאלומיניום יכולים להירכש בגרסא ידנית או חשמלית, להולכי רגל או לרכב. שערים מאלומיניום מאפשרים רמות עיצוב שער שלא היו נראות בתקופה בה שערי הברזל היו מרכזיים. בנוסף, אלומיניום הוא חומר קל לעבודה עמו, אשר אינו מצריך ריתוך שגורם לריחות לא נעימים. הדבר מוזיל משמעותית את עלות העבודה. לאלומיניום רמות גימור שונות. השער שמוזמן יכול להיות שער צבוע, שער מרחף, וגימורים נוספים שלא ניתן להתעלם מקיומם.

מה חשוב לוודא בטרם מזמינים שער אלומיניום?

חשוב לוודא שהקורות, במידה וזהו שער הזזה, והמשקופים של שער הציר הסטנדרטי עשויים מהחומרים העמידים ביותר. הדבר מבטיח שהשער יישמר במתכונתו הנוכחית לאורך זמן ולא ישקע מטה עקב התרופפות הקורות. בנוסף, חשוב לוודא מהו הכובד שלו במידה וזהו שער ידני, ומהי מהירות הסגירה אם מדובר בשער חשמלי. חשוב מאד להקפיד על מהירות שאינה מאד מהירה. הגבול בין מהירות סטנדרטית של שער אלומיניום חשמלי למהירות מהירה נידון במכון התקנים, והוא יוסבר לפרטים בהמשך מאמר זה.

כיצד נדע שזהו השער עבורנו?

על ידי עריכת בירור מעמיק כמה פעמים בממוצע השער נפתח ביום. ההמלצה היא לחשב יום סטנדרטי בו רק דיירי הבית נמצאים בתוכו לעומת יום עמוס באורחים כמו למשל ארוחות חג. יש לחשב כמה ימים בשנה בממוצע הם סטנדרטיים ובכמה ימים ישנם אורחים ולערוך ממוצע משוקלל: מספר הימים ללא אורחים מוכפל במספר הפתיחות הצפוי, ומספר הימים עם אורחים מוכפל במספר הפתיחות המקסימלי הצפוי. יש לסכום תוצאות אלו ולחלק במספר הימים בשנה – 365. זה יאפשר לחברת השערים להתאים לכם שער שיוכל להתמודד בהצלחה עם הדרישות שלכם מבלי שיהיה צורך בחילוף.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009