מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 תריסים

 

בכל בית בישראל ישנם חלונות, וכמעט בכל בית יש צורך בתריסים. תריסים הם בעצם שלבים של חלונות שאפשר להזיז אותם בהתאם לרצוננו. אם אנו רוצים אור ואוויר נפתח את התריסים ואם לא נרצה בכך נסגור אותם. לפעמים יש מבחוץ אור חזק שמפריע לנו לראות טוב אז רק נסיט את התריסים לא נסגור אך גם לא נשאיר פתוח לגמרי. תריסים הם בדרך כלל החלון החיצוני שלנו מעבר לתריסים בצד הבית כמובן יתלוו אליהם הויטרינות. התריסים בדרך כלל נמצאים במרפסת של הסלון או המטבח, הם יכולים להיכלל גם בחדרים אבל בחדרים נוהגים להשתמש בחלונות אחרים ולווא דווקא בתריסים. כמובן שאיכות התריסים תלויה ביצרנית - אם היא מבצעת במשך יותר מ- 20 שנים מגוון עבודות תריסים איכותיות תוך שהיא שמה דגש על אמינות. כך היא מעניקה ללקוחותיה מגוון של עבודות תריסים ומייצרת מוצרים איכותיים ללקוחותיה.

 

תריסים הם סוג של חלונות מאוד נוח לשימוש, גם קל לנקות אותם יחסית. הם פשוטים לפתיחה ולסגירה ונוחים לכל עונה בשנה. המון אנשים מזמינים תריסים לבית, במיוחד לחלון בסלון, התריסים לא השתנו הרבה עם השנים, אך הויטרינות שנלוות אליהם השתנו מבחינת מנעולים בחלון, והחומרים מהם עושים אותם. תריסים בדרך כלל מיוצרים מחומר פלסטיק, ולכן עדינים הם יישברו רק אם ייזרק משהו כבד על החלון, אם כדור יעוף בחוזקה, אך בגדול הם מאוד עמידים ונשמרים לאורך טווח כך שאין לנו מה לדאוג. 

 

ישנם המון סוגים של חלונות שאנו יכולים להתקין בבית שלנו, אך מבין כולם זה שהכי נוח , הישן המוכר והטוב הוא תריסים. קל לתפעל אותם אותם, הם בדרך כלל לבנים כך שגם קל לנקות אותם מרוחות שמביאות עימם חולות אל התריסים. קל לפרק אותם מתבנית החלון ולהחזיר. אנו יכולים לעשות איתם הרבה דברים. תריסים יכולים להגיע עם איזה סוג של חלונות שנרצה כי סך הכל כמעט כל דבר מתאים להם אנו רק צריכים לבחור חלונות יפים היות והם מה שאנו נראה בבית, שלא כמו התריסים שנמצאים בחוץ.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009