מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 תריסים

 

תריסים חשמליים הם דבר מה שניתן לראות ביותר ויותר בתים ישראליים. היתרונות של תריסים חשמליים כמעט ברורים מאליהם: ניתן להחשיך או להאיר את החדר בלחיצת כפתור מבלי להזיז את התריסים באופן ידני, פעולה שיכולה להיות מעט קשה עבור קשישים או עבור ילדים או פשוט לא נוחה. החסרון של תריסים חשמליים הוא שהם עלולים להתקלקל ובמקרים אלו לרוב צריך להזמין טכנאי על מנת שיתקן אותם וקשה לתקן אותם באופן עצמאי. אם אנו רוכשים תריסים חשמליים לביתנו, רצוי שיהיו מיוצרים ב חברה אשר עוסקת בעבודות אלומיניום, תריסים, תבנייה קלה, מבנים ניידים ועבודות חשמל. ככל שהחברה מובילה בתחומה - כך אנו מקבלים מוצרים איכותיים יותר.

 

תריסים הם פריט שפשוט אי אפשר לוותר עליו. ניתן להחשיך באמצעותם את החדר או להאיר באמצעותם את החדר, כאמור לעיל. כאשר מחשיכים מעט את החלונות בשעות החמות של הצהריים, במיוחד בחודשי הקיץ הלוהטים, ניתן לצנן את החדר מהר יותר. למעשה, אם קרני השמש נכנסות דרך החלון ומחממות מאוד את החדר סגירת התריסים, אפילו באופן חלקי, אף יכולה להקטין את צריכת החשמל משום שהטמפרטורה בתוך החדר מייד תרד. ניתן לקנות תריסים ממגוון של סוגים שונים, חשמליים או ידניים וכמו כן לקנות תריסים בעיצובים שונים אשר פותחים וסוגרים אותם בצורות שונות. למשל, ישנם תריסים אשר ניתן לסגור ולפתוח אותם בעזרת חוט ותריסים אחרים שהם תריסי הזזה.

 

תריסים הם פריט אשר אכן אי אפשר לוותר עליו אך לא פעם הנקיון שלהם מהווה משימה לא קלה, אתגר של ממש. מרבית האנשים אינם מנקים את התריסים שלהם לעתים קרובות כל כך בגלל העבודה הקשה הכרוכה בכך. יש צורך לנקות כל שלב ושלב בתריס על מנת להבטיח את הנקיון שלו. עם זאת, תריסים נקיים נותנים הרגשה של בית מעוצב ונקי יותר. בחודשי החורף לרוב לא מנקים את התריסים ולא פעם גם לא את החלונות, לפחות לא בתדירות גבוהה, משום שאלו מתלכלכים על ידי הגשם ועל ידי בוץ אשר מלכלכך גם את התריסים.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009