מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 ברזל

 

 

ברזל הוא היסוד המתכתי השכיח ביותר בטבע והוא מצויין בחסינותו להתחמצנות, בעמידות שלו ובמשקל הקל שלו. ברזל הוא מתכת שימושית מאוד בתעשייה, משתמשים בו רבות לייצור המון חומרים ומוצרים שונים מכל מיני תחומים. בגלל שלמתכת ברזל תכונות רבות וחיוניות היא שימושית מאוד, כמו היותו קל, צפיפותו, ברזל מחושל בקלות, הוא מתגבש ומתעצב בקלות, הוא רך יחסית והוא נוח לעיבוד. לברזל ישנה שכבה דקה של ברזל חמצני הנקראת אלומינה שהיא יוצרת את הברק שלו כאשר הוא נחשף לאוויר. האלומינה מקנה לברזל את עמידותו היות והיא אינה מתפרקת ממנו. כל תכונות אלו חשובות מאוד במתכות במיוחד כשרוצים להשתמש בהן לשימושים תעשייתים. 

לברזל שימושים רבים, משתמשים בו כמעט בכל תחום, משתמשים בו בייצור כלי תחבורה, מראות או מראות של טלסקופים בעלות ברזל, בתחום הבנייה משתמשים בברזל רבות למסגרות, לחלונות, לדלתות, בנייה של גבס. כלי מטבח רבים עשויים מברזל, ברזל נכנס גם לתחום החשמל, לתחום המוזיקה ולתקליטורים שבו, המון מוצרים שמוליכים חום לרוב יהיו עם ברזל, זכוכית מייצרים עם ברזל, פחיות שתייה, אבנים מלאכותיות והאפשרויות שניתן ליצור עם ברזל עוד רבות. 

ברזל כמתכת, כחומר לייצור מוצרים חדשים, הוא שימושי וחיוני ויעיל וטוב בתעשייה. הוא עושה את העבודה ומביא את התוצרים הראויים והמצופים ממנו, שלא כמו שאר המתכות הוא שימושי כמעט בכל תחום ובכל מוצר, בעוד שאר המתכות שימושיים רק לדברים מסויימים. קל לעבוד עם ברזל, וקלה גם האפשרות של העשייה איתו לאחר השימוש במוצר ממנו הוא עשוי. ברזל ניתן למיחזור הוא ידידותי לסביבה. המון אחרים לא ניתנים למיחזור ולכן השימוש בהם הוא בעייתי מהבחינה הזו, אך לא עם אלומיניום שניתן למיחזור לשינוי לעבודה ולשימושים רבים ומגוונים. ניתן להשתמש בברזל ביחד עם עוד חומרים וכך לקבל חומרים חדשים ושימושיים.  

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009