מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 ברזל

 

 אין כמו בעל מקצוע אשר יודע את העבודה - מתמחה בתכנון וייצור של : שערים, ברזל,מדרגות,פרזול,סורגים,דלתות וריהוט מיוחד. כאשר אנו רוצים להתחיל לשפץ את הבית, להתקין מעקות, סורגים וחלונות ובכלל לתת לבית קצת יותר עיצוב ובטיחות ממה שיש לו - הוא בעל המקצוע המושלם. ישנם בעלי מקצוע מתחום תעשיית הברזל אשר  מעניקים שלל עבודות מסגרות מגוונות, כגון: סורגים, מעקות, גדרות ושערים באזורים שונים בארץ ועושים המון לקוחות מרוצים. אם גם אתם בתהליכו של שיפוץ ומתלבטים, כדאי כמובן לפנות לטובים ביותר. אך אל נשכח כי את ההצגה האמיתית עושים החומרים בהם משתמשים לשיפוץ, ואל תשכחו את כוכב הערב - הברזל.

ברזל הוא חומר אשר נעשה בו שימוש בתחומים שונים ורבים, בין היתר בגלל היתרונות הרבים שלו. אחד מהתחומים בהם ניתן לראות כי נעשה שימוש בברזל אלומיניום הוא תחום עיצוב הבית. מי שמעוניין לקנות, למשל, פרגולה יימצא את עצמו עומד מול מבחר פרגולות אשר עשויות ממגוון חומרי גלם וביניהם ברזל, אלומיניום, עץ, מתכת וכן הלאה. ברזל הוא חומר אידיאלי עבור פרגולות בין היתר משום שהוא קל מאוד. בנוסף, אפשר לצבוע אותו במגוון צבעים שונים וכך להתאים אותו לסוגים שונים של גינות ולבתים אשר צבועים בצבעים שונים. 

כמו כן, בניגוד לעץ איכותי, למשל, ברזל הוא חומר גלם זול בהרבה. לא רק פרגולות עשויות מחומר הגלם ברזל ואלומיניום אלא גם מסגרות אשר מיועדות לחלונות ומסגרות אשר מיועדות לדלתות. ברזל יכול לשדרג את מראה הבית ולהעניק לחלונות ולדלתות מסגרות הולמות במגוון גדול של צבעים. במקרים רבים גם חלק החלון עצמו עשוי ברזל אלומיניום ולא רק המסגרת שלו.

ברזל הוא חומר אשר, כאמור לעיל, נעשים בו מגוון גדול של שימושים ועיצוב הבית הוא רק אחד מהם. החיסרון היחידי של ברזל מול אלומיניום הוא הגמישות שלו ואפשרויות השימוש שנובעים מכך. לדוגמא, דברי מזון רבים עטופים בתוך גלילת אלומיניום או מגיעים אלינו בתוך פחית אלומיניום. למשל, משקאות של שתייה קלה ושתייה מוגזת מגיעים בתוך פחיות אלומיניום. קל מאוד לעצב אלומיניום, ולעתים הוא נחשב אטרקטיבי יותר בשימוש בתעשייה אל מול הברזל ויתרונותיו.

 

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009