מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 מעקות

מעקות מזכוכית יכולים להעניק לבית מראה חדשני ומתוחכם מאוד. ישנם מעקות מזכוכית אשר נראים עדינים כל כך והם מתמזגים בקלות עם המראה החיצוני של הבית וישנם מעקות זכוכית בולטים מאוד אשר פשוט אי אפשר לפספס אותם. מעקות זכוכית מתאימים במיוחד לבתים אשר מעוצבים בסגנונות מודרניים יחסית ובאופן "קר". לעומת זאת, מעקות מזכוכית יתאימו פחות לבתים אשר מעוצבים יותר באופן "חם" ומאופיינים יותר על ידי רהיטי עץ ועל מראה ביתי וחמים. עבור בתים אשר מעוצבים בסגנון זה יהיה כדאי יותר להתאים מעקות למדרגות אשר עשויים מעץ. חשוב מאוד להתאים את גוון העץ ואת סוג העץ לגוון של הרהיטים ולסוג העץ אשר ממנו עשויים מרבית הרהיטים על מנת ליצור מראה הומוגני ונעים לעין.

מעקות מזכוכית ומעקות אשר עשויים ממתכת יכולים להתאים לא פעם למרפסת של הבית, גם אם הבית אינו מאופיין על ידי אלמנטים רבים של מתכת ושל זכוכית. לא פעם העיצוב של המרפסת והעיצוב של הדירה עצמה שונים זה מזה ולא ממש זהים ולכן ניתן להתאים למרפסת מעקות אשר עשויים מחומרי גלם אחרים. כמובן שחשוב מאוד להתאים את אותם מעקות לעיצוב של המרפסת על מנת שהם יישתלבו עם עיצוב זה בצורה הטובה והנאה ביותר.

מעקות כמובן צריכים לא רק להתאים לעיצוב של הבית ולעיצוב של המרפסת אלא בראש ובראשונה לשמור על בטיחות הדיירים בבית. המטרה של מעקות היא להגן על הדיירים אשר גרים בבית מפני נפילות, הן מפני נפילות במהלך עלייה או ירידה במדרגות והן מפני נפילות חלילה מהמרפסת. חשוב מאוד להתקין מעקות בבית שיש בו מרפסת ובבית שיש בו גרם מדרגות, במיוחד אם מדובר בבית אשר חיים בו ילדים או קשישים אשר לא פעם מועדים יותר לנפילות. ההגנה הטובה ביותר מפני נפילות במקרים אלו הם מעקות.

מעקות אלומיניום

מעקות אלומיניום הם פריט מבוקש היום במיוחד בעידן המודרני שאנשים מודעים ליתרונות האלומיניום.  החזות שמעניקים מעקות אלומיניום היא מרשימה במיוחד במיוחד לבתים בהם יש את העיצוב המודרני.  יש היום עיצובים מיוחדים של מעקות אלומיניום שניתן לראות בבתיהם של אנשים מהמעמד גבוה שיעניקו לבית מראה עשיר ואקסקלוסיבי.  ניתן לשלב את מעקות האלומיניום בשילוב של זכוכית ועוד חומרים שונים על מנת להעניק למעקה מראה ייחודי.  ישנה דרישה גדולה היום עבור מעקות מאלומיניום. האלומיניום הוא חומר שאינו מצריך תחזוקה מיוחדת והוא עמיד בפני תנאי מזג האוויר השונים.  ניתן לצבוע את מעקות האלומיניום בצבעים האהובים עליכם.  ניתן לציין, כי למעקות העשויים מאלומיניום יש קווים נקיים ומראם הוא אלגנטי.

מעקות אלומיניום – שילוב של בטיחות ונוחות

מעקות אלומיניום חייבים להיות בטוחים ונוחים. יש לתת תשומת לב מיוחדת למיקום של המעקות בגלל המקומות המסוכנים שיכולים להיות עבורנו ועבור שאר בני הבית ומי שמתארח בו. מעקות אלומיניום שמותקנים צורה נכונה יכולים להפחית בצורה משמעותית את הסכנות כמו נפילה.  עלות האלומיניום הינה זולה יותר וניתן בהחלט לעצב מעקות אלומיניום שישדרגו את מראה הבית ויעניקו לו מראה יוקרתי ומיוחד. האלומיניום הינו חומר שניתן לראותו ברוב הבתים כמו למשל חלונות, דלתות, שערים ,פרזולים שונים וכמובן מעקות מאלומיניום.  יש אנשים שמתקינים מעקות מחומרים שונים כמו עץ וברזל, אך ללא ספק, מעקות האלומיניום היום הם בסדר העדיפויות של הרבה אנשים.

היתרונות במעקות האלומיניום

מעקות אלומיניום, יכולים להיות ישרים, מפותלים, בסגנון מודרני או עתיק היות וניתן לעבוד אתם בצורות שונות וקל לערוך בהם את העיצוב הרצוי. מעקות האלומיניום יכולים להיות מותקנים גם במקומות בחצר  או מחוץ לבניין המגורים, היו והם עמידים בכל תנאי מזג האוויר.  למי שמתלבט לגבי החומר שממנו יהיו עשויים המעקות, יוכל למצוא את השילובים השונים של המעקות כמו שילוב של אלומיניום ועץ או אלומיניום בשילוב של זכוכית.  חשוב תמיד להתאים את המעקות לעיצוב ולסגנון של שאר הבית, בכדי לקבל את המראה המושלם ביותר. לגבי יצרני המעקות, תוכלו לקבל המלצות מקרובים או חברים, או למצוא באתרי האינטרנט את בתי העסק השונים שמייצרים מעקות מאלומיניום.

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009