מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 מעקות

מעקות הם פריט חשוב שבדרך כלל נמצא בבתים שיש בהם מדרגות או כמה קומות, או ירידה למרתף וכד'. ללא מעקות המתגוררים בבית במיוחד ילדים קטנים או אנשים מבוגרים, אבל גם הצעירים שבינינו חשופים לפגיעה, לפעמים מחוסר תשומת לב קורים תאונות או נפילות או התחלקויות במדרגות, עצם קיומם של מעקות עוזרים לנו לשמור על יציבה, עוזרים לנו מבחינה תמיכה בירידה במדרגות, אם לעלייה או לירידה בהם. בכל מקרה שלא יקרה, חשוב לדאוג שהמעקות יהיו מיוצרים במקום איכותי - כמו בחברה מתמחה בתכנון וייצור של : שערים, מעקות,מדרגות,פרזול,סורגים,דלתות וריהוט מיוחד, וכד'. חברה כזו יכולה להבטיח לכם מעקות שלא יאכזבו אתכם בעתיד.

חסרונם של מעקות הוא הגורם ללא מעט תאונות שאנו בדרך כלל מנסים למנוע שיקרו. בתים בהם ישנם מדרגות ללא מעקות הם במיעוט, רוב האנשים מתקינים אותם בביתם, לא רק מבחינת בטיחות אלא גם מתוך הרצון לייפות את איזור המדרגות, מעקות יכולים לשדרג את המראה. לכן, כאמור, מומלץ לדאוג לאיכות גבוהה של מעקות בבית שלכם.

ישנם לא מעט סוגי מעקות, מעקות מעץ, מעקות מזכוכית, מעקות מפלדה או ברזל, אנו צריכים לבחור את חומר הגלם ממנו יהיו עשויים מעקות, חומר שאנו אוהבים שמתאים לנו, שממנו יהיה לנו מעקה בטיחותי ונוח לתמיכה לצד המדרגות. אנו נראה מעקות לא רק בבתים אלא גם במקומות ציבוריים בכניסה לבנקים ולמוסדות ציבוריים השונים, וזאת בכדי לעזור לאנשים שמגיעים למקום, לא כולם בריאים חלקם צריך להיתמך במעקות בגלל בריאות לקויה או חוסר יכולת ללכת בצורה תקינה בעזרת מעקות יוכלו להגיע למקום ולהיכנס אליו בקלות. 

מעקות משמשים אותנו בכל מיני מקומות בהם ישנו גרם מדרגות ארוך או מפותל, הם מוסיפים מבחינה חיצונית למקום ולאזור המדרגות בפרט, חשוב שנדע כי גם מעקות יכולים להיות מסוכנים בעצמם כאשר אנו בוחרים בכאלה עם עיטורים או מעקות בעלי נקודות חדות עליהם, שיכולים בנפילה או מעידה להזיק לנו ביחד עם התאונה עצמה, לכן חשוב לבחור במעקות נוחים ויפים וכאלה שלא יסבכו אותנו יותר, במיוחד כשיש ילדים קטנים בבית שמסתובבים. 

במשך כל ההיסטוריה אנו תמד היינו עדים כי תמיד היו קיימים מעקות למדרגות, אם בבתים, במבנם ובעוד מקומן ציבוריים. הבטיחות של מעקות למדרגות היא החשובה ביותר, היות ומעקות מיועדים למטרת בטיחות ולאחר מכן יש לתת תשומת לב לפן העיצובי שלהם. ניתן למצוא הרבה דגמים וחומרים שונים של מעקות למדרגות, כמו עץ, ברזל, נירוסטה ושילוב של מעקות מזכוכית עם עוד חומרים נוספים כמו עץ. אם אינכם בטוחים לגבי סוג המעקה א העיצוב בו אתם מעוניינים, איש מקצוע המיומן בתחום ייצור והתקנת מעקות למדרגות, יוכל לייעץ לכם לגבי העיצוב.  יש להתאים את צבע המעקות למרצפות של הבית. חשוב שתיקחו כמה הצעות מחיר לפני שתחליטו מי יהיה היצרן והמתקין של המעקה שלכם בבית.

מעקות למדרגות משדרגים את מראה הבית

יש לציין, כי מעקות למדרגות, משדרגים את מראה הבית, במיוחד אם הם מעוצבים ועשויים מחומרים איכותיים בלבד. מי שמתלבט לגבי העיצוב , יוכל למצוא באתרי האינטרנט השונים דוגמאות של מעקות למדרגות, וכן את המחירים ויצרני המעקות הנמצאים קרוב למקום מגוריו.  מעקות זה נושא שיש לקחת ברצינות היות ומדובר בבטיחותם של בני הבית ושל האורחים המגיעים אליו ויש עלינו אחריות רבה להתקין מעקות בטיחותיים למדרגות שלנו. כאשר אנו חושבים על מעקות למדרגות יש להתאים את המעקה למדרגות קטנות או למדרגות גדולות.  בחירה של מעקה למדרגות שיתאים לבית  יוכל להתבצע בעזרתו של מעצב פנים או של יצרן מעקות שיש לו כבר את הניסיון והידע בהתאמה של המעקות לחלל הבית ולעיצוב הכללי שלו.

שילוב של אסתטיקה ובטיחות לבית

כאשר אנו בוחרים מעקה למדרגות, חשוב כי המעקה יהיה בטיחותי אך גם אסטטי ושיתאים לחלל הבית.  אם הבית שלכם הוא בסגנון מודרני , אז מעקות מזכוכית או נירוסטה ואף בשילוב של שני החומרים הללו יחד, יכולים בהחלט להתאים לעיצוב בית בסגנון מודרני. ישנם מעקות מעץ  עם פיתוחים מיוחדים או שילוב של עץ וברזל שיתאימו  לבית בסגנון כפרי וכן הלאה.  רק אנשי מקצוע מיומנים בתחום המעקות, יוכלו לתת מענה לסוג המעקה ולעיצוב הנכון.

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009