מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 דלתות פנים

 

דלתות פנים וחלונות הם חלק בלתי נפרד ממש מהבית. כאשר בוחרים מסגרות עבור דלתות פנים וכאשר בוחרים מסגרות עבור חלונות וכאשר בוחרים את הדלתות פנים ואת החלונות עצמם חשוב מאוד לבחור דלתות פנים וחלונות אשר יישתלבו עם העיצוב של שאר האלמנטים בבית. זאת אומרת, בית מעוצב הוא בית אשר כל האלמנטים בו משתלבים יחד, בצורה זו או אחרת ונעים לנו להסתכל עליהם. אך עם הרצפה בצבע לבן, הדלת בצבע ירוק והמסגרת לחלון בצבע אדום לרוב לא נראה את הבית כמעוצב, גם אם כל אחד מהאלמנטים יפה בפני עצמו ומעוצב בפני עצמו. לא משנה כיצד אתם רוצים לעצב את הבית שלכם תוכלו למצוא מגוון אדיר של דלתות פנים אשר מתאים לטעמכם האישי.

 

דלתות פנים אשר עשויות מחומרים שונים יכולות להוסיף לבית אווירה מעט אחרת. למשל, דלתות פנים אשר משלבות בתוכן זכוכית לא פעם גורמים לתחושה שהבית מעוצב יותר ושהוא אפילו אלגנטי יותר. דלתות פנים אשר עשויות מעץ והן גם בגוונים שונים של עץ משדרות תחושה ביתית וחמימה באופן חזק מאוד. כך שהעיצוב של דלתות פנים בהחלט יכול להשפיע על העיצוב של הבית ועל האווירה אשר שורה בבית. אם תבחרו להתקין דלתות פנים צבעוניות בצבעים עזים כגון אדום, כתום או כחול וודאי תשימו לב כי האווירה בבית תהפוך לשמחה יותר ואולי אפילו לשובבית יותר או לילדותית יותר במקרים מסוימים. כך שכאשר בוחרים דלתות פנים יש להתחשב גם בעיצוב הכולל של הבית וגם באופי של כל דלת ודלת.

 

דלתות פנים אשר עשויות מחומרים שונים לא תמיד דומות זו לזו והן למעשה יכולות להיות שונות מאוד זו מזו. למשל, ישנן דלתות פנים מפלדה שהן מגושמות מאוד ואילו דלתות פנים אחרות אשר עשויות מפלדה יכולות להיות אלגנטיות ומלאות חן. דלתות פנים אשר עשויות מעץ לעתים יכולות להראות נדושות ובעלות מראה משעמם ולעתים הן יכולות לשדרג את המראה של החדר כך שאין לדעת רק לפי החומר ממנו הן עשויות כיצד ייראו אותן דלתות פנים.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009