מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 דלתות פנים

דלתות פנים - עד כמה אנו משקיעים זמן ומחשבה בהם? דלתות פנים הם אולי המוצרים שאנו עושים בהם שימוש רחב מאוד, הרבה יותר מכל רהיטי הבית. ובכל זאת, אנו לא חושבים עליהם. אולי אנו זוכרים היכן רכשנו אותם, אם בחברה העוסקת בשיווק בדלתות פנים פלדה, ומובילה את תחום המיגון בישראל, או בחברה  בעלת ותק וניסיון רב ביבוא ייצור ושיווק של מגוון מוצרים רחב בתחום הדלתות פנים. בכל מקרה, זה לא משנה, כי ברגע שרכשנו אותן - הם חלק אינטגראלי מהבית אך אנו עדיין לא מבחינים בהם כל כך במהלך היום.

דלתות פנים הן דלתות שכדאי מאוד להשקיע לא מעט מחשב כאשר קונים אותן. דלתות פנים הן דלתות שאנו "נתקלים" בהן, פותחים אותן, נוגעים בהן ורואים אותן פעמים רבות במהלך כל יום. לא מחליפים דלתות פנים כל כמה שנים אלא רק כאשר משפצים את הבית שיפוצים יסודיים או כאשר הדלתות הישנות התבלו ונהרסו ויש צורך דחוף להחליף אותן. לכן, אין לקנות דלתות פנים בחפזון ואין להתייחס לעיצוב שלהן ולאיכות שלהן כדבר של מה בכך. כאשר קונים דלתות פנים חייבים להשקיע בכך מחשבה ולהתייחס לכמה קריטריונים שונים על מנת להיות בטוחים שהקנייה של דלתות פנים ושהבחירה בדלתות פנים מסויימות היא אכן בחירה נבונה וחכמה.

דלתות פנים כדאי לבחור על פי כמה קריטריונים שונים. כדאי לשים לב לכל אחד מהקריטריונים האלו על מנת להיות בטוחים שאכן בוחרים בצורה הטובה ביותר דלתות פנים. הקריטריון הראשון שיש להתייחס אליו הוא חומר הגלם אשר ממנו עשויות דלתות פנים. יש לחשוב האם חומר הגלם משתלב היטב עם העיצוב של הבית וכמו כן, יש לחשוב האם חומר הגלם שבחרנו הוא איכותי ועמיד על מנת שנוכל להנות מדלתות הפנים בבית שלנו שנים ארוכות. למשל, דלתות פנים אשר עשויות מזכוכית יתאימו מאוד לבית אשר מעוצב בסגנון שהוא מודרני ואילו לעומת זאת דלתות פנים אשר עשויות מעץ יתאימו לבית אשר מעוצב באופן שהוא יותר כפרי ויותר מחוספס.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009