מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 אלומיניום

אלומיניום הוא פיתרון אידיאליי לדלתות או לאיזור הדלתות כאשר מדובר על בתי קרקע (וילות וקוטג'ים). פרופיל אלומיניום הוא פיתרון מושלם לדלת שקופה ו/או חלון שקוף לצד הדלת המאפשר שקיפות מוחלטת. פרופיל הוא בעצם מבנה הכולל אלומיניום, מתכת או ברזל ובפנים זכוכית שקופה, חלבית ואף צבעונית (לפי בחירה), כאשר ניתן להרכיב אותו  כמשטח סטאטי (כמו קיר), כחלונות הזזה הצידה, פתיחה כלפי מעלה, פנימה או החוצה או דלתות נפתחות או דלתות הזזה. אפשר להשיג את כל המוצרים האלו, ומוטב כי יירכשו באותו מקום, תחת קורת גג אחת אשר משמשת כתשלובת של חברות המתמחות בייצור פרופילי אלומיניום כגון אלומיניום. כאשר הטיפול מונח בידיים של חברה אחת, העבודה יוצאת הרבה יותר טוב, מאשר שכל מוצר ינתן לכם מכמה וכמה גורמים וחברות.

פרופיל אלומיניום אינו מומלץ לאנשים אשר גרים ממש צמוד למשפחות אחרות או אנשים אשר הכניסה לביתם היא חשופה לרחוב הומה אדם. פרופיל אלומיניום מתאים לאנשים שיש להם מעט פרטיות ליד הכניסה הראשית או המשנית לבית והם יכולים ליהנות בעיקר מהנוף היפה ללא הפרעה.

פרופיל אלומיניום הופך יותר ויותר מבוקש בקרב זוגות צעירים המבקשים לעצב את ביתם החדש. השילוב של זכוכיות עם אלומיניום ומתכות הוא מאוד מקובל כיום בעיצוב המודרני וזוגות רבים בוחרים לקנות ולהרכיב פרופיל אלומיניום מטעמי אסתטיקה תחילה אך ישנם יתרונות רבים נוספים לבחירת פרופיל אלומיניום כפיתרון לדלתות:

פרופיל אלומיניום מאפשר לנו להנות מהטבע (אור יום, אור ירח/ כוחבים, צמחיה וכו'. הטבע הופך להיות מוערך יותר ויותר על אנשים בעולם המערבי. ככל שהמודעות לשמירה על איכות הסביבה גוברת וככל שהבנייה התעשייתית משתלטת על משאבי הטבע - כך גובר הצורך שלנו בכמה שיותר טבע - חצר, ירק, צמחיה, אור יום וכו'. פרופיל אלומיניום מאפשר לכם להנות ממשאבים אלו (משאבים שהם בחינם!) בכל עת כאשר אתם מקבלים מצד אחד - חלון אל העולם היפה ומצד שני פיתרון אידיאלי לכניסה מרשימה לבית.

פרופיל אלומיניום דורש תחזוקה שכן מדובר על זכוכיות. בכדי לשמור על המראה היפה והנקי, יש צורך בהברקת הזכוכיות על בסיס קבוע. פרופיל אלומיניום מתאים לדירות ולבתים של אנשים נקיים ומסודרים אשר הצד האסתטי חשוב עבורם מאחר והשקיפות של החומרים (פרופיל אלומיניום מורכב ברובו מזכוכית שקופה) מאלץ אתכם לחשוף את פנים הבית (לפחות את הכניסה לבית) בפני אורחים הנמצאים מחוצה לו. 

עבודות אלומיניום מקצועיות במרכז

אם גם אתם מעוניינים לבחור מוצרים מתקדמים אשר ישפרו את ההתנהלות שלכם בבית ויאפשרו לכם ליהנות מדלתות עמידות ונוחות לתפעול, חלונות נוחים וידיות פרזול מתקדמות לכל התקני האחסון הביתיים ניתן לפנות לחברה לביצוע עבודות אלומיניום מקצועיות במרכז. החברה מייצרת מוצרי אלומיניום פונקציונליים אשר יתרמו לאין ערוך לשיפור החוויה הביתית שלכם ויאפשרו לכם ליהנות משלל סוגים של עיצוב לפי בחירה.

אודות האלומיניום

האלומיניום הוא חומר הגלם השולט כיום בשוק הדלתות והחלונות הביתיים. בעבר, היה זה העץ שביצע תפקיד זה. חלונות העץ הישנים לא זיכו את הלקוות שלהם בכל תנאי הבידוד המבוקשים להם. בנוסף, היה העץ חומר לא עמיד אשר הספיק מספר דל של עונות גשומות על מנת לכלות בלאי מא מועט בחלון. עם השנים – הופץ בשוק חלון האלומיניום בתפוצה רחבה. האלומיניום הוא חומר שאנו כלקוחות רק יוצאים נשכרים ממנו: הוא עמיד גם בפני הקשים שבמזגי האוויר, הוא קל לייצור ואינו מצריך עבודה עם מלחם בטמפרטורה 360 מעלות ובדיל מרותך, עובדה שמוזילה משמעותית את המוצר ביחס למוצר מקביל מברזל – שמצריך זאת. האלומיניום משלב גם מחיר זול וגם הגנה מיטבית על הבית שלכם.

עובדות שחשוב לבדוק בטרם הרכישה

במידה ומדובר בפרופילי חלון – יש לבדוק שהם יוצרו על פי התקן ושמופיע אישור מכון התקנים הישראלי על המוצר. עבור הפרזול חשוב לוודא כי זוהי ידית נוחה אשר קל לכם לתפעל. כאשר אתם מתלבטים בסוגכיה זו – חשבו על המוצר שהידית מיועדת לו ועל מיקומו בבית.. למשל – אם המוצר נמצא בפינה צפופה וקשה להגיע אליו – ידית נעילה ונצירה לא תתאים – תהיה עדיפה ידית קבועה המתבססת על דחיפה ומשיכה. לעומת זאת, למוצר שממוקם במיקום נוח תתאים יותר ידית פתיחה ונצירה בעיקר בשל אפשרויות העיצוב הרבות שניתן לבחור מהן בתחום זה.

 

 

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009