מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אלומיניום

רוצים להביט בכיפת השמיים? ירח מלא וכוכבים? רוצים לראות את הגשם היורד או את השמש הזורחת? אין בעיה. אם אתם גרים בבית פרטי או בקומת הפנטהאוז, אתם יכולים לבנות פרופיל אלומיניום בתור תקרה ולהנות מכל היתרונות הללו יחדיו. פתרונות עיצוב של אלומיניום הם הטובים ביותר לבית, בייחוד אם אתם מתכננים לרכוש אותם מחברה אשר עוסקת בעבודות אלומיניום, אלומיניום, תבנייה קלה, מבנים ניידים ועבודות חשמל. חברה מסוג זה יכולה להביא לביתכם עיצובים יפים, מתוך ידיעה שהיא המובילה בתחומה. מוצרי החברה כוללים חלונות ודלתות מעץ ואלומיניום לפי פטנט רשום - וזהו עניין חשוב לא פחות, על מנת להבטיח לעצמכם חברה איכותית, ולא מתחזה או שרלטנית בתחומה.

בבתים רבים, בעיקר בוילות חדשות (ומעוצבות) הבינו את היתרונות של פרופיל אלומיניום וכעת יותר ויותר אנשים משתמשים בפיתרון של פרופיל אלומיניום כפתרון חלקי לתקרה (תקרה בכניסה לבית, בחדר המדרגות, מעל המרפסתואף בכל הבית.  אם תעלעלו בחוברות לעיצוב הבית, תראו הרבה בתים חדשים לדוגמא (וביניהם הרבה מאוד בתים של ידוענים ועשירי עולם) כאשר השימוש ב"פרופיל אלומיניום" כפיתרון לדלתות, חלונות, קירות ואף תקרה - הוא הפיתרון השולט.
 
פרופיל אלומיניום הוא פיתרון המשלב סוגים של מתכות, ברזלים או אלומיניום יחד עם זכוכית. המתכות למיניהן משמשות בסיס והזכוכית היא זו שתופשת את מרכז הבמה. פרופיל אלומיניום הוא בעיקר פיתרון אסתטי שכן האהבה של אנשים לנוף היא זו שמניעה אותם לנסותלהשתלב עם הנוף עד כמה שאפשר. הבחירה בזכוכית דקה ושקופה על פני בטון, דיקט, עץ ואף פלדה, הופכת את השהייה בבית לנעימה יותר. 
 
מקומות אירוח רבים וביניהם בתי מלון יוקרתיים, מלונות בוטיק, מועדוני כושר, ספא ואף מסעדות פאר- מקומות אלו בוחרים לבנות פרופיל אלומיניום מאחר והם יודעים שזה ישדרג את המקום מיידית. 
פרופיל אלומיניום הוא אחד הפיתרונות האהובים כאמור על מעצבי פנים ועל אדריכלים מאחר והוא פיתרון אסתטי קודם כל. פרופיל אלומיניום משדרג כל חדר וחלל, אך לצד זאת, ישנן סיבות נוספות להעדפת פרופיל אלומיניום:  תחושת המרחב שמתקבלת בעקבות השימוש בזכוכית על פני חומרים עבים ואטומים (כגון בטון ופלדה), האור שמתקבל בחדר לו אין תחליף תעשייתי, הקלות שבה מרכיבים פרופיל אלומיניום (התקנת פרופיל אלומיניום היא קצרה ופשוטה יותר מאשר יציקות בטון ובניית קירות קבועים. וכן, פרופיל אלומיניום מאפשר לכם אופציות רבות של פתיחה, סגירה, כיסוי באמצעות וילון, הזזה וכו'. להבדיל מקיר או דלת אטומה, יש לכם הרבה יכולת בחירה ברגע שאתם בוחרים להתקין פרופיל אלומיניום.
 
דוגמאות למוצרי אלומיניום ביתיים נפוצים

שערי חצר

שער החצר המודרני עשוי לרוב מאלומיניום. בדרך כלל הוא משתלב עם גדר האלומיניום אשר נראית כמו השער, ועשויה משלבים אופקיים המונחים אחד על השני עם רווח של מספר סנטימטרים. השער נמכר בשלל צבעים ובמגוון רחב של מפתחים וצורות. שערי החצר מהאלומיניום הם מוצרים מבוקשים ברוב בתי האב הפרטיים בישראל המבקשים להחליף את השער הקיים בעת הזו.

ידיות דלתות כניסה

פרזול דלתות הכניסה מאלומיניום תופס תאוצה רבה בעת העכשווית. לרוב – יהיה זה פרזול שלא ניתן לפתוח איתו את הדלת אך ניתן לדחוף אותה בהינתן שהיא פתוחה ולהקל על עצמכם כאשר אתם נכנסים הבייתה. הפרזול מסוג זה בדרך כלל גדול ורחב, וניתן לבחירה בצורה מבלנית או עגולה. פרזול שכזה מאפשר לכם ליהנות מדלת איכותית ומעוצבת.

פרזול ארונות ופתחי מזנונים

גם בתחום התקני האחסון הביתי – לאלומיניום השפעה מכרעת על השוק. ניתן למצוא ידיות פרזול לארונות המטבח והמקלחת בשלל גדלים, צורות וצבעים. ניתן לרכוש ידיות פתיחה לארונות מטבח ולמזנוני הסלון. שימוש נרחב בפרזול אלומיניום מבטיח את עמידות הידיות לאורך זמן ומאפשר לכם לפתוח ולסגור את התקן האחסון בקלות ללא חשש לבלאי של הידית.

פרופילי חלון

פרופיל החלון מאלומיניום הוא אחד מפרופילי החלון המבוקשים בשוק. זהו פרופיל חלון המוצב בדרך כלל בחוץ, לצד פרופיל עץ המוצב בתוך הבית. עבור בית בעיצוב מודרני מומלץ לרכוש פרופיל אלומיניום שלם בייחוד אם אין ריצוף פרקט או עץ להצדקת העץ גם על החלון. פרופילי חלון מאלומיניום הם שילוב מנצח של עיצוב, עמידות ומחיר לא יקר ביחס לחלונות ממתכות אחרות. הסיבות לכך, כפי שהוסבר בתחילת המאמר נעוצות בעיקר בשל הקלות היחסית שבייצור האלומיניום לעומת מתכות אחרות המצריכות הפעלת משאבים כבירים ויקרים יותר בעת הייצור.

 
 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009