מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 דלתות

דלתות פנים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של הבית כיום, הרבה יותר מבעבר. היום מעצבי הפנים הבינו כי דלתות פנים מהוות את כרטיס הביקור ואת הרושם הראשוני שמקבל כל מבקר וכל אורח לכל בית, כך שהחשיבות של דלתות פנים הפכה להיות גבוהה הרבה יותר.

איך כיצד בוחרים דלתות פנים מתאימות לבית? מספר כללים מרכזיים: כלל ראשון הוא כמובן התאמה של הפרופורציות בין הבית עצמו לבין הדלת. כיום אפשר לבחור בין דלת כניסה עם מפתח אחד ובין דלתות פנים שלהן יש שני מפתחים. ברור שאם הכניסה שלכם לבית היא צרה, או אם הבית קטן יחסית, אין טעם לעשות דלת כניסה ענקית, מפני שזה לא יראה טוב ולא יתאים.

כלל שני הוא בחירת התמה העיצובית של דלתות פנים. מתוך מבחר עצום שיש כיום בשוק של דלתות פנים, אתם יכולים לבחור לעצב את הדלת כך שהיא תשלב עם צבע הקיר של הבית ועם העיצוב הכולל של הבית. למשל, אם בחרתם לעצב את הבית בסגנון פרובינציאלי, אפשר להשלים את העיצוב ולהראות לכל מבקר, בעזרת דלת כניסה בסגנון דומה, שזהו העיצוב הכולל של הבית.

אפשר גם להשתמש בדלת הכניסה כדי להביא עיצוב שונה ונוגד לעיצוב הכולל של הבית ולבחור משהו שונה לחלוטין כמו למשל דלתות פנים בצבעים מיוחדים כגון אדום, ירוק, כחול וטורקיז ובעזרת העיצוב הזה, להביא משהו שונה וייחודי לבית.

כלל שלישי הוא להחליט האם אתם רוצים לפנות לחברה גדולה ומוכרת של דלתות פנים או האם מעניין אתכם לפנות לחברה קטנה שיכולה לעצב לכם דלת לא בהכרח על פי קטלוג, אלא אפילו על פי מה שאתם רוצים.

אז חשוב מאד לזכור כי דלתות פנים הן הדבר הראשון שכל אחד רואה כשהוא מגיע אליכם ולכן כדאי לבחור דלת מרשימה ומתאימה לביתכם.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009