מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 דלתות

דלתות כניסה של פעם היוו חלק שולי מהבית ומרבית התקציב של שיפוץ או עיצוב הבית הופנה לאלמנטים אחרים כגון מטבח, סלון, עיצוב חדרי השינה וחדרי האמבטיות. שיפוצים לבית, בייחוד האיכותיים שאנו רוכשים, צריכים להתבצע על ידי חברה העוסקת בעבודות אלומיניום, דלתות, תבנייה קלה, מבנים ניידים ועבודות חשמל. ברוב המקרים, בחירה בחברה כזו תעלה לנו לא מעט, אך זה באמת שווה כל שקל. בפרט כאשר מדברים על דלתות מחברה בעלת ותק וניסיון רב ביבוא ייצור ושיווק של מגוון מוצרים רחב בתחום הדלתות, צימרים ובתי עץ ועוד - גם כאן אנו מוציאים מכיסנו לא מעט - אך זה משתלם לנו לאורך השנים. אין זה רחוק מן האמת שגם היום, כאשר אנשים באים לשפץ או לעצב את ביתם, הם מקדישים חלק גדול מאד מהתקציב לעיצוב פנים הבית, אך בעקבות השינויים והפיתוחים של העשורים האחרונים בתחום של דלתות כניסה, הן מקבלות התייחסות רבה יותר היום.

למעשה כשחושבים על זה, קשה להבין מדוע בעבר לא נתנו לאותן דלתות כניסה מקום של כבוד, שכן דלתות כניסה הן הדבר הראשון שאתם רואים כאשר אתם מגיעים לביתכם, על אחת כמה וכמה מה שרואים האורחים או המבקרים בביתכם. דלתות כניסה בעצם מהוות את כרטיס הביקור שלכם עבור הבית שלכם, ויוצרות את הרושם הראשוני לכל אורח ומבקר שמגיע.

עולם העיצוב הבין גם הוא את חשיבותן ומקומן של דלתות כניסה בבית ולכן ביצע התאמות וחידושים מרובים. היום לא צריך להסתפק בעיצוב של דלתות כניסה פשוטות כמו של פעם, דלתות הפלדה אותן כולנו מכירים מפני שכיום, חברות רבות יוצרות דלתות כניסה מעוצבות, ייחודיות ומפוארות מתוכן תוכלו לבחור את הדלת המתאימה ביותר לכניסה לבית ולטעם העיצובי האישי שלכם.

אתם יכולים לבחור ללכת על דלת גדולה ומרשימה מעץ ולה ידית מעוצבת ומיוחדת או שאתם יכולים לבחור דלת לבנה ונקייה שתשתלב עם קיר הבית. כמו כן, אתם יכולים לבחור דלתות כניסה שונות לגמרי שיכולות להגיע בצבעים של אדום, כחול ואפילו ירוק וטורקיז. כמו כן, אפשר להוסיף גם חלונות מיוחדים לעיצוב של דלתות הכניסה ובכך להוסיף הידור נוסף.

היום אתם יכולים לתת את האמירה העיצובית של ביתכם כבר מהכניסה לבית. על ידי בחירה של דלתות כניסה מעוצבות, תוכלו להרשים גם את האורחים שלכם בכל פעם ואפילו, גם את עצמכם.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009