מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 דלתות

אם אתם מחפשים דלתות לביתכם, ודאי שהגעתם למקום הנכון. רגע לפני שמתחילים בחיפושים אחר החברה האידיאלית, כמו חבר אשר הייתה לאחת מסדנאות הברזל הראשונות בארץ שעסקו ביצור דלתות מברזל, או חברה ישראלית המתמחה בפיתוח, תכנון ייצור והתקנה של דלתות מיגון מתקדמות - חשוב שתקבלו מעט רקע על שוק הדלתות, המוצרים ומה כדאי לשים לב לפני שקונים דלתות חדשות. אז במיוחד בשבילכם - הכתבה הבאה. מוזמנים לקרוא, ובהצלחה!

דלתות משמשות כפתח לחדר מסוים או לחלל מסוים. כשמגיעים לראשונה לבית עסק, לדירה של מכר, לבית של מעסיק או לכל מקום אחר העיניים מבחינות לראשונה בעיצובן של דלתות. דלתות עץ בעלות צבע מתקלף ודהוי יעידו על הזנחה ואילו דלתות מוקפדות בעיצוב מיוחד יעידו על טעם טוב וייצרו רושם ראשוני חיובי. דלתות מהוות את הרושם הראשוני של כל אחד על המקום אליו הוא הגיע. לכן, אם משקיעים בעיצוב הכולל של הבית, על כל האלמנטים השונים שבו, כדי ליצור תחושה נעימה וכדי להרשים אחרים, מומלץ להשקיע גם בעיצובן של דלתות ושמירה נאותה עליהן. גם דלתות העשויות מפלדה, שאמורות להרתיע גנבים פוטנציאליים ושודדים, יכולות להיות מעוצבות בטוב טעם.

דלתות לבית ולמשרד מעוצבות מחומרים שונים. ישנן דלתות המעוצבות מפלדה. כאמור, דלתות אלו נועדו להרתיע גנבים ושודדים ולהגן באופן ממשי על הבית או על בית העסק מפני פריצות. יתרונן של דלתות אלו הוא שקשה מאוד לפרוץ אותן. כמו כן, פעמים רבות ניתן להתקין קוד פתיחה לפתיחת דלתות אלו, מה שמגביר עוד יותר את האבטחה על הבית או על העסק. חומר אחר ממנו עשויות דלתות הן זכוכית. יתרונן של דלתות מזכוכיות הוא בכך שהן יכולות לשדרג כל חדר בו הן נמצאות בגלל היופי שלהן. חסרונותיהן של דלתות זכוכית הן רבות. דלתות זכוכית יכולות לפגוע בפרטיות של יושבי החדר אם הן שקופות לחלוטין או שקופות למחצה. חיסרון נוסף הוא שדלתות אלו יכולות להישבר או להיסדק בקלות יחסית. ילדים קטנים יכולים להפגע כתוצאה ממשחק ליד דלתות העשויות זכוכית.

דלתות העשויות עץ ניתן להשיג במגוון רחב של צבעים החל מגוונים שונים של עץ טבעי ועד דלתות עץ אשר צבועות בלבן או בצבעים אחרים. כך שישנם  הרבה סוגים שונים של דלתות.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009