מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

גדרות

 גדרות ממלאות מספר גדול של פונקציות משתנות. בדרך כלל אנחנו מתייחסים אל גדרות כאל דבר מה שתפקידו להגן על הבטחון שלנו ולשמור עלינו. למשל, אם אנחנו מציבים גדרות מסביב לבית שלנו אנחנו לא פעם מרגישים כי אנחנו עוזרים להגן על הבית שלנו מפריצה. לא מעט שודדים ופורצים נרתעים כאשר הם רואים גדרות גבוהות במיוחד ואמצעי בטחון אחרים שתפקידם להגן על הבית שלנו כמו למשל אזעקות, מצלמות מעקב, כלבי שמירה, סורגים על החלונות, דלתות פלדה חזקות ועוד דברים שנשמעים מאיימים ויכולים לתרום לתחושת הבטחון שלנו. גדרות מצליחות למלא את תפקידם ברוב המקרים, אך מתפקדות הרבה יותר טוב כאשר הן בייצור איכותי של חברה מתמחה בתכנון וייצור של : שערים, גדרות,מדרגות,פרזול,סורגים,דלתות וריהוט מיוחד.

גדרות קיימות לא רק מסביב לבתים שלנו אלא גם בגבולות בין מדינות שונות. גם מדינות מרגישות בטוחות יותר כאשר יש גדרות אשר מונעות מגורמים לא רצויים להסתנן לתוכן ללא דין וחשבון. אם כן הפונקציה הראשונה שממלאות גדרות היא הגנה על הבטחון.

גדרות לא רק מגנות על הבטחון האישי שלנו ועל הבטחון הפיזי שלנו אלא הן גם יכולות להעניק לנו פרטיות. לא פעם ישנן גדרות וחומות אשר מונעות מאנשים אחרים להציץ אל תוך הבית שלנו, דבר המעניק לנו פרטיות גדולה יותר שאליה יכולה להתלוות גם תחושה של הקלה מסויימת. למשל, אם אתם רוצים להשתזף במרפסת יכול להיות שלא תרצו שהשכנים יביטו בכם ולכך גדרות או חומות מסויימות יכולות להיות פשוט מעולות.

גדרות יכולות למלא פונקציה נוספת: פונקציה של ייפוי הבית והפיכת החצר שלנו או החלל מסביב לבית למעוצב יותר וליפה יותר. ישנן גדרות דקורטיביות מקסימות אשר יכולות לייפות לאין שיעור את חזית הבית ולהפוך את הגינה שלנו למקום מלבב יותר ולמקום נעים הרבה יותר. אין ספק שישנן גדרות שמרתיעות אורחים וישנן גדרות מעוצבות אשר יש להן השפעה הפוכה לחלוטין. כך שאם רוצים לייפות את החצר בהחלט ניתן להתקין גדרות מעוצבות.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009