מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 גדרות

 

גדרות יכולות לעזור לנו להרחיק פורצים ואנשים לא רצויים מהבית שלנו ובפרט אם הן גדרות גבוהות ואם יש להן מראה מאיים יחסית. כאשר פורצים רואים סורגים על החלונות, מצלמות אבטחה, אזעקות, כלבי שמירה מאיימים או כלבים אשר נובחים בקול רם ומרתיעים אותם, דלתות כניסה אשר עשויות מפלדה שקשה לפרוץ אותה וגדרות גבוהות הם חושבים פעמיים ואפילו יותר מכך האם כדאי באמת לנסות ולפרוץ אל הבית או לוותר ולעבור לבית אחר. כמובן שישנן גדרות שהן יותר לנוי וגדרות גבוהות אשר מטרתן היא אכן למנוע פריצה בפועל. איכות הגדרות וכן עמידותן בפני הסכנות בחוץ תלויות כמובן בייצור שלהן - ככל שמדובר בחברה אשר מתמחה בייצור ועיצוב ערים,גדרות,מעקות,ורהוט מיוחד והכל על טהרת הגדרות - כך המוצרים שיגנו על ביתנו ויקיפו אותו יהיו טובים יותר.

גדרות לא משמשות רק על מנת להרתיע פורצים אלא יש להם מגוון שימושים נוספים. שימוש אחד שיש עבור גדרות הוא לתת לנו פרטיות כאשר אנחנו יושבים בגינה שלנו. יכול להיות שאנחנו רוצים להשתזף בחצר עם ביקיני ואנחנו לא רוצים כשכל השכנים שלנו ייראו אותנו לכן גדרות מושלמות כי הן נותנות לנו פרטיות רבה. גם כאשר הילדים משחקים בחצר יכול להיות שאנחנו לא רוצים שהם ישחקו ברחוב והגדר עוזרת לתת להם גבולות ולהשאיר אותם בתוך גבולות החצר.

גדרות יכולות לייפות מאוד את החזית של הבית מלבד כל השימושים האחרים שיש להן. ניתן להציב מסביב לבית גדרות אשר עשויות מאבן ירושלמית דבר אשר מעניק לבית חזות נהדרת. כל מי שנכנס לתוך הבית ורואה גדרות כאלו מייד חושב מחשבות חיובית על החזית ועל המראה של הבית מבחוץ. כמובן שאבן ירושלמית היא לא האבן היחידה שבאמצעותה ניתן לעצב גדרות מעוצבות. ככל שהתקציב שלכם גדול יותר כך תוכלו לרכוש לעצמכם גדרות יפות יותר ומסוגננות יותר שיעצרו את הנשימה של עוברי אורח אשר עוברים במקרה ברחוב. כך שאם המראה החיצוני של הבית חשוב לכם ואתם גרים בבית פרטי אתם בהחלט יכולים לשקול להקיף את הבית עם גדרות ובפרט עם גדרות מעוצבות.

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009