מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

סורגים  

סורגים הם ביטחון. במיוחד אם ביתכם ממוקם בקומת קרקע, אם כי כיום כל הקומות מסוכנות שכן העולם נהיה מסוכן יותר. אל תתפשרו על סורגים לא טובים. אם כבר החלטתם להתקין סורגים כדאי שתפתנו למומחים והטובים ביותר. אין זה סוד- התקנת סורגים הוא אינו דבר זול. סורגים טובים שמחזיקים שנים רבות הם אומנם לא זולים אבל בהחלט מקנים את הביטחון הרצוי. אם אין לכם סורגים לא תוכלו לעולם לישון בשקט. האמת היא שהפחד מחלונות פתוחים והביטחון כשיש סורגים על חלונות לא נובעים אך ורק מחשש מגנבים. סורגים חוסמים מיצורים שונים להיכנס אל תוך הבית, אפילו חתולים משוטטים.

בנוסף סורגים הם ביטחון כשיש ילדים. לא פעם שמענו על זוועות שונות של ילדים שנפלו מחלונות או מרפסות. אין סק כי אם יש לכם סורגים בבית אתם יכולים להיות רגועים יותר שכן ביתכם בטוח יותר לכם ולבני משפחתכם.

אין ספק כי בטיחות היא אחד הדברים החשובים ביותר. אנו חייבים לחנך את ילדינו על הסכנות בחיים ועל הבטיחות הנדרשת. בטיחות בדרכים לדוגמא היא נושא רגיש במדינתנו. כל כך הרבה ילדים שלא מבינים כמה הכביש מסוכן ועושים טעויות שלפעמים הן קטלניות.

בבית שלנו אנו חייבים ללמד את הילדים מה מותר ומה אסור, ובדיוק כפי שאנחנו מלמדים את התינוקות שלנו לא לגעת באש, כך גם חשוב ללמד אותם בשלב מאוחר יותר שאסור לטפס על מקומות גבוהים וכן חשוב להסביר להם את משמעות הגובה שכן רבים מהם כלל לא מבינים בגיל צעיר מהו גובה גבוה.

חשוב מאוד שתעניקו לילדים שלכם את החוקים והערכים שהם חייבים ללמוד לפני שהם הופכים לנערים ונערות. כשהם ילדים הם עוד מקשיבים לנו וזה הזמן לתת את כל החינוך בחינוך שלנו.

סורגים מחירים

במאמר זה נדון באופן בו קובעים עבור סורגים מחירים, תוך דיון בשלושה דוגמאות נפוצות של סורגים ביתיים: בהתקנה עצמית, קבועים ומתקפלים. קביעת מחירי הסורגים נעשית על בסיס פונקציונליות המוצר, חומרי הגלם שנדרשו על מנת לייצר אותו ורמת הביצועים של המוצר. במאמר שלפניכם תיווכחו לדעת שלא תמיד הסורגים הכי יקרים הם בהכרח מה שתצטרכו לרכוש. קריאת מאמר זה תבטיח לכם רכישה נכונה ונבונה של סורגים, כך שלא תצטרכו להיות סקפטיים ביחס לאיכות, מחיר או עיצוב.

סורגים בהתקנה עצמית

סורגים קלים להתקנה. בעל הבית יכול להתקינם לבד ללא עזרה מקצועית. זה קל, זה בטוח, אין בזה סכנת נפילה, והסורגים ערוכים ומוכנים בתוך דקות. למי זה טוב? מתי זה מומלץ? ובכן, הלקוח שהכי כדאי לו לקנות זאת הוא זה אשר גר בקומות הגבוהות של רבי הקומות. מדוע? משום שהסורגים הוכחו כשומרים מפני נפילות ילדים, אך לא בתחום מניעת פריצה. יחד עם זאת, ניסיון העבר הוכיח שאף פורץ, גם מי שיש לו מידע מודיעיני על רכוש רב בדירה, לא יסכן את חייו בטיפוס 8 קומות. גם אם הפורץ היה עובד-גובה לשעבר ויש לו ידע בטיפוס מקצועי, הוא ישתמש בו באופן שונה לחלוטין ממה שחשבתם. במקום להגיע לדירה דרך חלון הסורגים, הוא יבחר לנחות במרפסת השמש באמצעות סנפלינג ירידה מהגג עם חבל. לעומת זאת, ללקוח שגר בבית צמוד קרקע או בקומה ראשונה ושנייה בבניין לא מומלץ לרכוש סורגים בהתקנה עצמית בשל הקלות בה ניתן לפרוץ אותם. רכישת סורגים אלו חוסכת לכם מאות שקלים בשל היותם הזולים ביותר בשוק. מיגון חלון אחד עולה מאות בודדות ביותר של שקלים.

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009