מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


דלתות כניסה מעוצבות - האם זה גם בטוח?

 

דלתות כניסה לבתים הפכו להיות תעשייה בפני עצמה כבר בעשור הקודם. שלל העיצובים שנמצאים בשוק היום הינה פרי פיתוח טכנולוגי מתקדם, חדשני ושונה מהמקובל בייצור דלתות, והמבחר של העיצובים הוא רב וגדול. אנשים שבונים בתים פרטיים צמאים לדגמים חדשים וחדשניים של דלתות כניסה ומידי שנה מתווספים עוד ועוד דגמים. עם כל העניין שיש לאנשים בעיצוב חדשני ואסתטיקה, אנשים רבים פונים אלינו ושואלים "תגידו, דלתות כניסה יפות הן גם בטוחות כמו דלתות הפלדה הרגילות?". ובכן בגדול, לשאול האם דלתות כניסה יפות יכולות להיות גם בטוחות זה כמו לשאול האם בחורה יפה יכולה להיות גם חכמה והתשובה היא כן - היא יכולה להיות. תלוי כמובן מהיכן קונים את הדלתות, ועד כמה הייצור שלהם מוקפד כמו ייצור באחת מסדנאות הדלתות כניסה הראשונות בארץ שעסקו ביצור רהיטי מתכת וכד'. זה לא אומר שהיא תהיה חכמה בהכרח אבל זהלא אומר שלא. ישנן דלתות כניסה מרהיבות ביופיין שהן גם דלתות כניסה מהבטוחות שיש בשוק וישנן דלתות כניסה יפות שהן פחות בטיחותיות הכל שאלה של - מה אתם מחפשים.

 

זכרו שכאשר מדובר על דלתות כניסה איכותיות ובטוחות יש שני שיקולים שצריך להביא - חומר הדלת עצמה ואיכות מנגנון או מנגנוני ההגנה (מנעולים). דלתות כניסה חזקות הן דלתות המיוצרות מחומרים אטומים וקשים לחדירה (הדלתות מפלדה נחשבות לכאלה). יש אכן דלתות כניסה חדשניות, מעוצבות ואסתטיות המיוצרות מפלדה או משילוב של פלדה וחומרים נוספים. לעומת זאת, ישנן דלתות כניסה מחומרים קלים יותר כגון זכוכית, עץ ופורמייקה. לרוב, כאשר בוחרים דלתות כניסה מחומרים אלו (כמו בבתי עסק רבים בהם ניתן למצוא דלתות כניסה מזכוכית) מערכות הנעילה הן משוכללות (ישנם מנעולים בתחתית הדלת ובחל העליון בנוסף על מנעול מרכזי) וכמו כן, במקרים רבים בבי מגורים או בתי עסק ישנה הזעקה המשמשת אמצעי הגנה מרכזי כך שאת דלת הכניסה אפשר לבחור אך ורק על פי היופי.

אבל גם אם אין לכם מערכת הזעקה, אתם עדיין יכולים למצוא, מתוך מבחר עצום! דלתות כניסה שהן גם יפות ואף ייחודיות וגם דלתות חזקות ואיכותיות הכוללות מנגנוני נעילה עמידים מפני פריצה.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009