מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות כניסה

 הדבר הראשון שאתם ובייחוד אורחים שלכם רואים כאשר מגיעים לבית שלכם הוא הכניסה לבית ובה יש כמובן דלתות כניסה. אין ספק שאם הדבר הראשון שרואים הוא דלתות כניסה לבית, אזי זה גם יכול להיות הרושם הראשוני שבן אדם מקבל כאשר הוא מגיע אליכם הביתה. הדבר כמובן נכון גם כאשר מדברים על דלתות כניסה למשרד. בניגוד לבית, לשם מגיעים אורחים או חברים שאתם לרוב כבר מכירים, למשרד מגיעים אנשים קבועים, אך עם זאת מגיעים גם לקוחות חדשים או רנדומאליים. על מנת להרשים את הלקוחות שלכם, חשוב להקפיד על כל פרט ופרט בעיצוב המשרד, ובעיקר לשים דגש גם על הנושא הזה של דלתות כניסה.

חשבו על עצמכם, אם אתם מגיעים לאיזו שהיא חברה לצורך ראיון עבודה או כדי לשמוע על השירותים שהם מציעים, אם היו להם דלתות כניסה מדיקט פשוט, דלתות כניסה שבורות או מיושנות, סביר מאד להניח שזה היה יכול להשפיע כבר על התחושה שלכם כאשר אתם נכנסים למשרד, ולא תמיד באופן מודע. איך תרגישו לעומת זאת, כאשר תגיעו למשרד שתמצאו בו דלתות כניסה מעוצבות ומיוחדות, למשל עם חלון חלבי אופנתי, ידית מרשימה או פרזול ייחודי? ברור שתתרשמו הרבה יותר וגם תרגישו יותר טוב להכנס פנימה ולהתרשם משאר עיצוב המשרד.

לרוב מי שמקפיד על עיצוב של דלתות כניסה, זה ברור כי הוא מבין את החשיבות של עיצוב בכלל ובן אדם שלוקח ברצינות את נושא העיצוב, מראה על כך שהוא לוקח ברצינות גם תחומים אחרים בעסקים ומבין בחשיבות של אסתטיקה, נראות ויחס ללקוחות ואורחים.

אז אם אתם רוצים ליצור רושם ראשוני חיובי על כל המבקרים, הלקוחות והאורחים שלכם, עיצוב של דלתות כניסה זה חלק גדול ממה שאתם צריכים. דלתות כניסה כאלה יפתחו את הדלת למקום מסקרן, רציני ומעודכן כפי שאתם רוצים להיות.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009