מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 דלתות

מה כבר אפשר ללמוד על דלתות, אם בעבר ידענו שדלתות הם סך הכל פתח כניסה לבית או לאחד מחדרי הבית ובזה זה נגמר, אבל מכיוון שהזמנים השתנו ודלתות הם כבר לא עוד משהו של מה בכך, אלא דורשות הרבה מחשבה אם זה מבחינת חומרי הגלם השונים והמתחדשים כל פעם מחדש , ואם זה מבחינה העיצוב והטקסטורה .

קיים הבדל גדול בין דלתות חוץ לבין דלתות פנים הבית, כיון שאנו רוצים שדלתות חוץ שלנו יהיו בטיחותיות ויחזיקו מעמד למשך זמן רב אנו צריכים חומרים עמידים במיוחד לכן חשוב לדעת לאיזו מטרה אנו רוצים לרכוש דלתות, דלתות חוץ לרוב יהיו כבדות יותר עם מנעול מסיבי יותר בכדי להגן על כניסת הבית.

דלתות פנים לעומת זאת הן יותר קלילות אם זה מבחינת חומר הגלם ואם מבחינת העיצוב, דלתות פנים אינן דורשות עיצוב משמעותי או מיוחד , אולי צבע או גוון שונה אבל יותר מזה לא צריך, כך גם הסגירה של דלתות פנים אינה מסיבית במיוחד בסך הכל היא נותנת לנו הרגשה של פרטיות בחדר.

קיימים סוגים רבים וגוונים של דתות כל מה שצריך זה לבחור ראשית לאיזו מטרה אנו רוצים את הדלת אם זה דלתות פנים או דלתות חוץ, ולדעת איזה סגנון אנו רוצים אם אלו דלתות עם דוגמאות מיוחדות ובולטות לעין בצבעים עזים , או דלתות סולידיות שהצבעים שלהם הם רכים יותר ופחות בולטות לעין. ניתן פעמים רבות להתבלבל ולא לדעת במה לבחור לכן לפני שרוצים לרכוש דלתות מסוימות מומלץ לעשות סקר קטן ולבדוק מה יש בשוק ללכת למספר מקומות ולראות דגמים שונים , יחד עם זאת תוכלו להיעזר ביועצים מקצועיים בחנויות המוכרות דלתות כך תוכלו לשאול בדיוק ולקבל מענה חשוב לבוא עם מידות של דלתות כך ההחלטה תהיה הרבה יותר קלה. 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009