מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

המדריך לתריסים ביתיים
 
רכישת תריסים מלווה בלא מעט חששות וסימני שאלה. האם אלו התריסים הנכונים לביתנו? האם הם משפיעים על העיצוב הכללי של הבית? האם הם בטיחותיים? ועוד ועוד. אז בשביל לעשות סדר בראש - הנה כמה טיפים שימושיים לחששות שלכם, רגע לפני שאתם רוכשים תריסים חדשים לבית.

האם התריסים נכונים לנו?
ובכן, זוהי שאלה שאנו שואלים בקשר לכל דבר חדש שאנו קונים. התשובה פשוטה - התריסים נכונים לנו , ברוב המקרים, כאשר הם לא חורגים מהתקציב שלנו. קניית תריסים מלווה היא אחת משלל של קניות לעיצוב מחדש של הבית, שיפוצו ואבזורו. לכן, אם יש לכם תקציב, אל תנסו למתוח אותו עד קצה גבול יכולתו. קבעו לו תקציב שיהלום תריסים חדשים ואל תנסו לעקוף אותו. אם מצאתם תריסים במחיר שלא עולה על התקציב - אלו הם התריסים הנכונים בשבילכם!
 
האם התריסים משפיעים על העיצוב של הבית?
ובכן, בוודאי שהם משפיעים. המדד העיקרי להשפעתם הוא קודם כל גודלם - עד כמה גדולים התריסים וכמה נפח הם תופסים בבית שלכם, היכן הם ממוקמים (בחדר השינה/הסלון וכו') ומה תפקידם, האם הם בדרך כלל מוגפים או פתוחים, ועוד. ככל שתשובותיכם יהיו חיוביות, כך ההשפעה תהיה גדולה יותר.
 
האם התריסים בטיחותיים?
תריסים אינם משחקים תפקיד בטיחותי בבית, אלא סורגים. סורגים הם העיקר בבטיחות הבית, החלונות והמרפסות. תריסים מסייעים לכם לשלוט על עוצמת אור השמש הנכנסת לביתכם.
בדרך כלל, קנית סורגים באה יחד עם קניית תריסים ולהפך - זאת משום שהם צריכים להשלים אתם עצמם מבחינת עיצוב.
 
מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009