מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

דלתות
 
דלתות הן פרטי חשוב בחדר, הן השמירה על הפרטיות והשקט בחדר שלנו, לא משנה אם בבית או בעבודה. קשה להתנהל ולשמור על ריכוז כאשר אין דלתות ונכנס רעש מבחוץ.  רוב הבתים היום הם בעלי דלתות בכל חדר וחדר, אם באמבטיה ובשירותים, אם בחדר הפרטי, חדר השינה וכך גם במקומות עבודה, קשה למצוא משרדים שאין בהם דלתות, קשה לעבוד כשהן לא קיימות, קשה לשמור על ריכוז ושקט, קשה למצוא פרטיות שלפעמים צריך. 
 
ישנם סוגים רבים של דלתות, דלתות פנים לבית, דלתות למשרד, דלתות כניסה לבית, דלתות שער בכניסה לבית פרטי, כל דלת משמעותה אחרת ושימושה שונה, דלת בכניסה למשרד או בכניסה לבית תצטרך להיות הרבה יותר מאסיבית וחזקה לשמירה על המקום לא רק משקט אלא גם מאנשים שעלולים לסכן את המקום, בצורה של פריצה, חדירה, גניבה ועוד. אנו צריכים לשמור על המקום הפרטי שלנו לא משנה אם עבודה או בית מבחינה ביטחונית. ישנם המון חנויות המתמחות בתחום דלתות במיוחד, מייצרות או מייבאות דלתות איכותיות, מחומרים שונים, צבעים שונים שכל אחד יכול להתחבר אליהן ולאהוב. 
 
מעבר לבחירת איכות הדלתות חשובה גם בחירת הצבע, רצוי לבחור בצבע אחיד, כזה שיתאים לחלל הבית והחדר, לא צבעים מגבילים, לא צבעים מתעתעים עיניים, כאלה שישרו אווירה נקייה ורגועה, גם ככה הדלת משמשת כסגירה עלינו, שלא נרגיש רע עם זה בגלל צבע חזק או כזה שקשה להסתכל עליו המון, ברוב החנויות לא נראה צבעים כאלה בולטים או שקשה להתרגל אליהם, אך זהו עובדה שחשוב לדעת לפני כן. תמיד אנו מגיעים לחנות כשיש כבר משהו שמקובע במוחנו, אותו אנו רוצים רק עוד לא מצאנו, חשוב לבוא עם דעה מסוימת רק לא להיות סגורים לעוד אפשרויות שקיימות, תמיד נופתע לגלות עוד אופציות. 
מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009