מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

דלתות

דלתות המלוות בשערים לבתים פרטיים, הם דלתות חזקות ומאסיביות מאוד, הן בדרך כלל ממתכת כלשהי חזקה, דלתות אלו אמורות לשמור על גבולות הבית, בעצם שמירת הפנים ממה שקורה בחוץ. המון אנשים מקדישים תשומת לב רבה לדלתות השער בחוץ, היות וכניסה בקלות דרכן תאפשר כניסה גם דרך דלת הבית, דבר שאף אחד לא רוצה שייקרה היות וכניסה צריכה להתאפשר באישורנו בלבד. 

 

דלתות פנים בדרך כלל מוחלפות בנוסף למשקוף בכניסה לחדר, שתואם בצורה מסוימת לדלת פנים שהותקנה. ישנם סוגים רבים של דלתות פנים, צבעים וחומרים שונים, אנו רק צריכים להתאים אותן לבית ו/או לחדר. בדרך כלל דלתות הפנים בבית יהיו אותו הדבר כולן, מלבד דלת הכניסה לבית שתהיה שונה, הרבה יותר וחזקה, עם מנעולים הרבה יותר טובים, כדי להגן על הבית כמו שצריך מכל מה שבחוץ, או מפני כניסה של גנבים וכד'. דלת כניסה שונה לחלוטין מדלת פנים, דלת פנים בסך הכל משמשת לפרטיות, להנמכת קולות מהחדר, אך היא אינה אמורה לשמש כהגנה או שמירה מפני מה שקורה בחוץ, היות ובחוץ נמצאים המשפחה. 

 

ישנם סוגים רבים של דלתות, מאוד תלוי מה השימוש שלנו ולאיזה מקום אנו צריכים אותן. ישנן דלתות כניסה לבית ישנן דלתות פנים, ישנן דלתות שער, דלתות בניין עם אינטרקום, דלתות ממ"ד ועוד. לא משנה איזה דלתות אנו צריכים, תמיד נרצה שהן יהיו יפות ואיכותיות, אך לא כל יפה ואיכותי יהיה לנו מתאים לכיס, המון דלתות לא ייכנסו לתקציב שלנו, לכן צריך לבוא מוכנים ולדעת בערך מה המחירים בשוק כדי לא להיות מופתעים. כשמדובר בבית פרטי, רוב האנשים זקוקים לדלתות פנים חדשות, דלתות פנים נוטות להתבלות מהר יותר בשל טריקתם, יציאה וכניסה מרובה מהחדרים, ועוד סיבות ולכן החלפתם נעשית מזמן לזמן בהתאם למצב. 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009