מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

דלתות

המון אנשים משפצים את בתיהם וזקוקים להחלפת דלתות הפנים שלהם, דלתות נוטות להתבלות, נטרקות המון, מהרוח או על ידינו, אם יש ילדים בבית לפעמים נזרקים צעצועים, חפצים וכד', דלתות מקבלות שריטות וכו. בעבר היה נהוג לצבוע דלתות, ואת המשקופים, היום, פשוט מחליפים אותן. מיותר להשקיע בצביעה, זה לא משתלם, גם דלתות כל כמה זמן משתנות, מתעדכנות, משתכללות, ולכן מומלץ להחליף. 

 
ישנם חנויות רבות המתמחות בדלתות פנים, דלתות כניסה, דלתות בכלל. ניתן לבדוק את סוגי הדלתות לחפש את הצבע והסוג המתאימים לנו, שיקלעו גם בתקציב הקיים לנו והמשימה הושלמה. דלתות הן פן חשוב בבית ובחדרים, הן הכניסה והיציאה מהם, דלת מעופשת או ישנה, או שבורה, או לא אסתטית, לא בדיוק תשמש מראה מזמין להיכנס לחדר. בעוד דלת חדשה, אסתטית, דווקא כן תשמש כמזמינה להיכנס. ככל שיש יותר סוגים של דלתות כך גם יש יותר סוגים של מנעולים, יש דלתות עם מפתח, דלתות עם כפתור שנועל, דלתות מובנה בפנים וכו'. אנו צריכים גם לבחור את המנעול שהכי מתאים לנו, ולצרכינו, לרוב אין צורך להשתמש במנעול, אלא אם אנו זקוקים לפרטיות בחדר, או שאיננו בבית ואנו לא רוצים שייכנסו לנו לחדר. 
 
דלתות פנים יכולות להיות עם חלון, חלקות, עם עיטורים, עם צבעים, בדרך כלל רצוי להזמין דלתות בעלות צבע אחד, כדי לא ליצור בלאגן בעיניים, וגם כדי להשתדל להתאים אותן לשאר הבית. המון אנשים בוחרים בצבע הלבן, כצבע של הדלת שלהם, לבן הוא צבע טהור, נקי, מרגיע, משהו שזקוקים לו כשמדובר בפינה שלנו, בחדר שלנו בבית. ישנן דלתות מעץ ובצבעים שונים של עץ, בהיר כהה, גם כשמדובר בעץ וצבעיו, לרוב בוחרים בצבע עץ בהיר, היות וגם הוא מבין צבעי העץ, מרגיע, מקנה מראה נקי ויפה בחדר.  מחפשים עוד רעיונות לדלתות? בקרו באתר פלג דלתות, המובילה בייצור ועיצוב דלתות פנים מיוחדות במינן.
מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009