מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

תריסי גלילה

 

תריסי גלילה הינם תריסים שניתן לראות כמעט בכל בית ישראלי. תריסי גלילה מופעלים או על ידי הפעלה ידנית, על ידי משיכה בחוט, או על ידי הפעלה חשמלית או על ידי שילוב של השניים. עלותם הזולה של תריסי גלילה והעובדה שהם מתאימים כמעט לכל חלון יכולים להסביר את הפופולאריות הגדולה של תריסי גלילה. אין כמעט חלונות אשר לא מכוסים בסוג כזה או אחר של תריסים. תריסי גלילה מעניקים פרטיות כאשר לא רוצים שהשכנים יידעו מה מתרחש בתוך החדר. כמו כן, תריסי גלילה מאפשרים לשלוט על מידת האור שנכנס לתוך החדר. למשל, במהלך שנת צהריים נרצה להוריד תריסי גלילה ולהחשיך מעט את החדר אך כאשר מתעוררים בבוקר לרוב פותחים תריסי גלילה כדי שהחדר יוצף באור. מיקום נכון של חלונות בבית ושימוש נכון בכיוון תריסים יכולים להיות משמעותיים בכל הנגע לחסכון בחשמל. על ידי השארת תריסי גלילה פתוחים במהלך שעות האור בהחלט ניתן לחסוך בחשמל.

 

תריסי גלילה משווקים על ידי מספר חברות שונות. לפני שבוחרים מאיזו חברה כדאי לקנות תריסי גלילה כדאי לעשות השוואת מחירים ולברר איזו חברה מוכרת תריסי גלילה במחיר הנמוך ביותר. כמו כן, כדאי לבדוק אילו חברה מציעה תריסי גלילה באיכות הגבוהה ביותר ואיזו חברה מציעה תריסי גלילה בעיצוב המתאים ביותר לביתכם ולסגנון הבית.

 

תריסי גלילה לעתים קרובות עשויים אלומיניום. לאלומיניום תכונות חיוביות רבות. לאלומיניום יש משקל קל מאוד, הוא חומר יחסית זול וזמין ואף נעשה בו שימוש במוצרים של ייצור המוני. כמו כן, אלומיניום אינו מחליד, הוא עמיד מאוד והוא שומר על מראהו החיצוני לאורך זמן רב. משום שתריסי גלילה רבים עשויים אלומיניום אין שש כי הם יחלידו והם אינם נהרסים בקלות. אם רוצים לקנות תריסים בהחלט כדאי לשקול קנייה של תריסי גלילה.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009