מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

דלתות כניסה בהתפתחות

 

דלתות כניסה כמו רוב אביזרי החובה בבית, שינו צורתם והחלו להיבנות לפי ההתפתחות החדשה. תפקידם של דלתות כניסה הוא לפתוח בפנינו את הדרך למקום המוכר והאהוב ולסגור אותנו בו בכדי ולתת לנו את מלוא הפרטיות. כמובן שבכל פתח בית מחובתנו לשים דלת, כדי לשמור אותנו מפני כל מה שקורה בחוץ. ובשאר הבית דלתות כניסה בכל החדרים. דלת בכל חדר וחדר.

 

בוודאי שהדלת שנבחר לפתח הבית, תיהיה שונה מכל שאר הדלתות כניסה בבית. רצוי שבחדרי השינה יהיו דלתות כניסה שונות מחדרי האמבטיה והשירותים. למרות שבכדי ליצור מצב אחיד בבית, רבים יבחרו לעצב את הבית בדרך שכל הדלתות כניסה בו שוות ונראות אותו הדבר. אך במקרים בהם החדרים שונים מאוד אחד מהשנייה. והדלת לא מתמזגת כראוי, עדיף שהיא תהיה שונה מחדרים אחרים.

 

קיימים היום כמויות אדירות של סוגים שונים של דלתות כניסה. דלתות כניסה מעץ, דלתות כניסה שקופות, דלתות כניסה אטומות. דלתות כניסה בצבע אחיד, דלתות כניסה עם ציורים וקשקושים. דלתות כניסה עם חלון למעלה, דלתות כניסה בלי. דלתות כניסה כבדות, דלתות כניסה קלות. גם ידיות הדלתות כניסה משתנות ומגוונות. קיימות ידיות פשוטות, יותר מורכבות, עם סיבובים, בפתיחת מפתח בלבד. אוטומטיות, בפתיחה ידנית.

 

בהתייחסות רחבה זו לדלתות כניסה, נוכל לעצב לנו את הבית והחדרים בו, בצורה בה דלתות כניסה ירשימו וייתנו חשק לראות מה עומד מאחוריהן. מומלץ להשקיע בדלת איכותית מעץ טוב שלא מתקלה ונהרסת במהירות, ושאת הצבע או הצבעים בה לא יהיה קשה למצוא אם קורה משהו לדלת. בחדרים הפרטיים שלנו רצוי שהדלת תיהיה יותר אטומה כדי שהפרטיות בחדר תיהיה מלאה. במיוחד כשמדובר בחדר השינה של ההורים.

 

הדלת מעידה המון על הבית, כיוון שזהו הדבר הראשון שאנו רואים לפני שאנו נכנסים, ורושם ראשוני תמיד חשוב. ולא לשכוח שהמשקוף הוא חלק בלתי נפרד מדלתות כניסה ושגם הוא צריך להשתלב איתם.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009