מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

תריסים

עם התקדמות הטכנולוגיה בפרזול ובכלל כך עיצוב התריסים הינו מתקדם ביותר. בעבר כשהייתי קטנה היו לנו תריסים בחדרי השינה עשויים מעץ קטנים כאלה שבקושי היה ניתן לראות דרכם. והיו בעיות רבות עם תריסים שהיו מותקנים בעבר בחלונות ביתנו שכן כולם מבלי יוצא מן הכלל היו עשויים עץ היו, קשים לתחזוקה וניקיון שוטף ונשחקים מאד מהר ולא פעם מצאנו עצמינו נתקעים בהזזת תריסים והופכים פתיחת תריסים בבית לאירוע שלם שכן גם המסילות שלהם היו עשויות עץ כראוי לשנים אלה.

 

היום קיימים בשוק תריסים שונים מגוונים, תריסים העשויים אלומיניום, תריסים מחומרי מתכות שונות וגם תריסים מפלסטיק. כל אלה הם מודגשים בנוחות הפתיחה והסגירה שלהם והיצרנים מקפידים מאד על אפשרויות תחזוקה קלות במיוחד וניקיון נוח עבור תריסים לא משנה מאיזה חומר הם מיוצרים. בנוסף תריסים העשויים עץ בהחלט חזרו לאופנה, כאשר תריסים העשויים עץ משרים עלינו עיצוב של אווירה נעימה וחמה בבית או בחדרים הספציפיים והם חזקים מאד שלא כמו בעבר זאת בתודה רבה לטכנולוגיות חדשות של פרזול איכותי משקופים עמידים ופרופילים איכותיים .

 

התקנת תריסים בארץ היא כמעיין חובה באקלים הקיצי שלנו במרב השנה.כאשר אנו רוצים להתקין תריסים חדשים בחלונות ביתנו עלינו לקחת בחשבון את העיצוב כמו גם את ההתאמה לסוג ההצללה שאנו מחפשים בחלונות החדר, ובאשר לעיצוב לא פעם ניתן להתאים תריסים בבית גם לעיצוב הריהוט הפנימי של החדר ובכך להשיג שלמות בעיצוב החדר וליצור אווירה נעימה וחמה בחדר.

 

קיים מגוון רחב של סוגי תריסים מבחינת מנגנוני ההזזה שלהם, תריסי גלילה, תריסים חשמליים לסוג החומר אותו אנו בוחרים בהרכבת התריסים בבית קיימת השפעה רבה על העיצוב ויש לקחת זאת בחשבון בנוסף רצוי לקחת בחשבון מראש כמובן את מנגנוני הבטיחות טרם בחירת העיצוב בהתאם לסוג החלון והתפקיד אותו הוא ממלא בביתנו.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009