מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

חלונות אלומיניום מוצלחים במיוחד- האלומיניום הוא חומר קל וחזק שיש לו אפשרויות עיבוד מדויקות, ויכולת התאמה מושלמת לפתחים ויצירת אטימותאלומיניום

הוא חומר שיש בו אפשרויות עיצוביות רבות וכיום הוא החומר המוביל ביצור חלונות. לפרופילי האלומיניום המשמשים בייצור חלונות קיימים מספר יתרונות: הם מאפשרים אטימה הרמטית, והם בעלי תו תקן ישראלי בשנים האחרונות בעקבות התפתחויות טכנולוגיות משמעותיות בייצור חלונות אלומיניום, ובשל היכולת להשתמש בצבעים ייחודיים, חלונות אלומיניום דומים יותר ויותר לחלונות העשויים עץ וחומרים טבעיים אחרים. חלונות אלומיניום נפוצים בבנייה הפרטית וגם בבניה המסחרית. למשל: בפתחים עליונים שמטרתם היא להחדיר אור מן הגג ודורשים אטימותמקסימאלית נותן האלומיניום מענה מושלם לבעיות שעלולות להיווצר. חלונות אלומיניום מהווים פריט עיצובי המשתלב עם חלל הבית ופרטי הריהוט שבו. 

חלונות אלומיניום מזה כעשרים שנה בערך מחליפים תריסים וחלונות עץ וברזל אשר היו נחלת הכלל לפני כן. חלונות האלומיניום אפשרו יצירת בידוד אולטימטיבי, ואפשרויות עיצוב מתקדמות. הבתים כיום מעוצבים מתמיד, וקיימת הקפדה יצרה לא רק על רמת הפונקציונאליות אלא גם על התוצאות הדקורטיביות, וכאן נכנסים לפעולה מוצרי האלומיניום בניהם החלונות. חלונות אלו אטומים לרוחות ,לגשמים, חום וקור ויוצרים בידוד מצוין מרעש
חלונות אלומיניום הם תוצר של תעשיה מפותחת ובעלת ידע טכני רב ומורכב שכן החלונות עשויים משילובים מדויקים של פרופילי אלומיניום בצורות שונות המתחברים זה לזה ויוצרים מסגרות מותאמות זו לזו.
בתוך פרופילי המסגרות של חלונות האלומיניום,  משלבים גלגלי הזזה, וכן צירים לחלונותפתיחה, אטמים לרוחות ומים ואטמים לזיגוג הזכוכית. כל האלמנטים הללו  מיוצרים באופן כזה שיתאימו שיתקבל מוצר מושלם . חלונות אלומיניום מהווים נדבך חשוב לחזות המעוצבת של הבית ולנוחות תנאי המגורים.
מבחינת חזות הבית קיים מגוון עשיר של סוגי חלונות לבחירתכם
, סוגי צבע שונים ופרזול אסטטי ויפה.בנוסף קיים מגוון רחב של זכוכיות שקופות או צבעוניות שניתן ליצור איתה עיצובים שונים כמו ציורים,צריבות חול ואף ויטראז''''''''''''''''''''''''''''''''ים. 
קיים מגוון רחב של חלונות אלומיניום באופני פתיחה שונים כמו הזזה או פתיחה על גבי צירים פתיחה באלכסון פנימה או החוצה ,שילוב של הזזה ופתיחה באותו המוצר ,שילוב של פתיחה הצידה ומלמעלה כלפי פנים באותו המוצר וכן אפשרות הזזה אנכית עם פתיחה פנימה המאפשרת ניקוי קל 
מבחינת תפקוד תקין של חלונות אלומיניום קיימים מספר הדגשים: ישנה חשיבות רבה לסוג הזכוכית המותקנת שאחראית על בטיחות שימוש  כמו  זכוכית תלת שכבתית(טריפלקס) או זכוכית מחוסמת. לעיתים חלונות אלומיניום מתפקדים כולם או בחלקם גם כמעקה וגם זאת נקודה חשובה לבטיחות יושבי הבית. סוגי החלונות לפתיחה או הזזה, חשובים לתפקוד דיירי הבית ללא הפרעות בתנועתם בחלל או להפרעה של ריהוט הבית על חפציו השונים. זכוכיות מהוות שטח פנים גדול ולכן חשוב מאד סוג הזכוכית, עובייה או אפשרותה ליצור בידוד תרמי ואקוסטי. 
לסיום: חלונות אלומיניום אמורים להיות מותקנים ע"י בעלי מקצוע מיומנים, ויש לקנות אותם בצירוף תעודה המעידה שיש שהם תו תקן ישראלי. רצוי להתעדכן בכל אפשרויות העיצוב השונות כאן אצלנו בפורטל הרהיטים, ולבצע קנייה מושכלת שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

יש הרבה משפחות שנוהרות היום לאזור הצפון ומחליטות להתמקם באזור זה בגלל יוקר הדיור והמחיה במרכז הארץ. הצפון החל להתפתח כמו הבנייה למשל ששם ניתן למצוא הרבה בעלי מקצוע כמו למשל עבודות אלומיניום בצפון.  ללא ספק,הפופולריות של האלומיניום בתחומים השונים רק גוברת ומקצוע זה הפך להיות מבוקש בהרבה תחומים כמו למשל שערים מאלומיניום, גדרות, חלונות פרזול ועוד. ניתן למצוא היום הרבה בעלי מקצוע העוסקים בתחום עבודות אלומיניום בצפון, יש הרבה שמעדיפים את האלומיניום בגלל העלות הזולה שלו יחסית, וכן הוא אינו מצריך תחזוקה מיוחדת ונשמר לאורך הרבה שנים. למרות משקלו הקל של האלומיניום הוא נחשב לחומר חזק ועמיד בפני נזקי מזג האוויר אם זה מפני גשם או שמש. ניתן לראות היום הרבה פרגולות אם בבנייני מגורים או אם בבתים הפרטיים העשויות דווקא מאלומיניום. ניתן לצבוע את האלומיניום בצבעים שונים או אפילו לצבוע אותו בצבע הדומה מאוד למרקם של עץ כך שייראה חמים ומעוצב יותר.

 ניתן לעצב או להזמין עבודות מיוחדות באלומיניום

היום,תחום העיצוב הפך להיות פופולרי ויש אנשים שמעוניינים להזמין עבודות שונות או עיצוב מיוחד על מנת שביתם לא ייראה בנאלי. אלה הגרים בצפון הארץ שבנו את בית החלומות שלהם, יוכלו בהחלט למצוא בעלי מקצוע העוסקים עם עבודות אלומיניום בצפון שיוכלו אף לייעץ ולעצב להם את החלונות, הפרגולות הגדרות ואפילו את החניה המקורה.  יש  בתי מלאכה רבים או מסגריות פרטיות בצפון שמהם תוכלו לשאוב רעיונות או למצוא את הדוגמאות המיוחדות בקטלוגים, או אם אתם בעלי חוש עיצוב מפותח תוכלו תמיד להזמין עבודות אלומיניום בצפון מבעלי מקצוע הקיימים הרב שנים בשוק שיש להם מוניטין רב.  חשוב תמיד לבצע סקר שוק, לפני שתבחרו את החברה המבצעת עבודות אלומיניום בצפון.

האם קיים הבדל במחירים של בעלי מקצוע בתחום האלומיניום בצפון?

העלות של עבודות אלומיניום בצפון תהיה הרב יותר זולה מאשר בעלי מקצוע בתחום באזור מרכז הארץ ויש כאלה הנוסעים במיוחד לצפון על מנת להזמין עבודות שונות מאלומיניום, במיוחד קבלנים המזמינים הרבה עבודות לבנייני המגורים שהם בונים וכך, זה הרבה יותר משתלם עבורם. בגלל הבנייה הקלה שהפכה להיות מאוד פופולרית, יש דרישה רבה לעבודות אלומיניום כמו למשל סגירת חדרים או שימוש בחומרים קלים, חזקים וידידותיים לסביבה ומעל לכל, העלות הזולה שלהם.

 

 

 

 

 

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009