מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 
חלונות

חלונות הן למעשה איזה שהוא פתח שדרכו אנחנו יכולים לראות את כל מה שאנחנו רוצים מבית שבעיקרו הוא אטום. חלונות מאפשרים לנו ליצור אוורור נאות בתוך הבית שלנו שאחרת לא היה מקבל אוורור בצורה ראויה, והוא מאפשר לנו לראות את הנוף מתוך החלל שבו אנחנו נמצאים.

מבנים שבהם אנחנו שוהים נותנים לנו הגנה, בין אם זו הגנה מפני תנאי מזג האוויר או אנשים שאנחנו לא רוצים להיות בקרבתם. מבנים שכאלה הם מבנים אטומים וחזקים ששומרים מטפטוף של גשם, מחדירה של קרני אור שמש ונותנים לנו אפשרות ליצור מיקרו-אקלים בתוך החלל (ז"א- שאנחנו יכולים להפעיל מזגן על קור בימי הקיץ החמים או כאשר חם או להפעיל חום כאשר קר לנו או בחודשי החורף הקרים). בעצם מבנים שכאלה הם מיקרו-אקלים שיוצרים עולם בתוך עולם.

חלונות הם חלק בלתי נפרד מכל מבנה- חלונות מאפשרים אוורור של המבנה והכנסה של אוויר נקי מבחוץ ויוצרים אפשרות לתחלופת אוויר. כמו כן, חלונות מאפשרים לנו להכניס אור לתוך המבנה שאנחנו שוהים בו ולאפשר לנו לחסוך בהוצאות חשמל כאשר יש לנו אפשרות. חלונות יוצרים עבורנו אפשרות, בנוסף, לראות את כל מה שמתרחש בחוץ. למעשה, מהבחינה הזאת, חלונות מהוות את העיניים של הבית (עם זאת חשוב לזכור שמה שאנחנו יכולים לראות, אחרים יכולים לראות מהצד השני, ולכן רצוי להתקין תריסים, וילונות או כל אמצעי אחר שייצור חציצה בינינו לבין העולם שבחוץ כאשר אנחנו לא רוצים שיראו אותנו או יציצו לנו).

חלונות הן העיניים של הבית ובתור העיניים של הבית מסמלות את מה שאנחנו רואים דרכן או מה שאחרים רואים לתוך הבית.

חלונות הזזה למרפסת

בכל בית יש מרפסת וכן יש להרכיב במרפסות או ביציאה לחצר חלונות הזזה למרפסת. רוב חלונות ההזזה, יהיו עשויים מחומרים קלים כמו אלומיניום שהוא חומר זול, קל לעיצוב ומחזיק המון זמן מעמד.  הקלות של הרכבת חלונות הזזה למרפסת מתאפשרת באמצעות החומר הקל של האלומיניום. ניתן לציין כי מי שאוהב ושומר על איכות הסביבה , ישמח לדעת כי החומר ממנו עשויים חלונות הזזה למרפסת שלו עשויים מאלומיניום ממוחזר מתעשיות הבנייה השונות. חלונות הזזה למרפסת העשויים מאלומיניום, הם קלים לתחזוקה או אינם מצריכים כמעם תחזוקה. אין צורך לצבוע את האלומיניום מדי כמה שנים היות והצבע הוא עמיד, והחלונות אינם מחלידים. חלונות ודלתות הזזה קלאסיים, ניתן להרכיב לפי הנוחות של מי שמשתמש בהם. ניתן לעצב כל דגם לפי העיצוב האישי של כל אחד. חלונות ודלתות הזזה, הפכו היום להיות מבוקשים בכל מיני מקומות כמו: משרדים, מסעדות בתי קפה ועוד. ניתן לסגור מקומות שונים באמצעות חלונות הזזה למרפסת. המסילות של חלונות הזזה למרפסות נעלמות בתוך הקיר עצמו, המסילה בזכות זה, אינה תופסת מקום וניתן לשלוט בקלות במעבר למרפסת או לחצר.

חלונות הזה עם מנגנון שקט

זוכרים את דלתות ההזזה הישנות שהיו עשויות מעץ? אתם בטח זוכרים בבירור גם את החריקות המעצבנות שלהם.. המנגנונים היום של חלונות הזזה למרפסת הם שקטים ועשויים מחומרים מיוחדים שאינם גורמים להם לחרוק. יש דירות או בתים שהחללים שלהם הם קטנים וזה ממש יעיל להתקין בהם חלונות הזזה המיועדים ליציאה לחצר או למרפסת. החלונות אינם תופסים מקום מיותר והרצפה נמצאת במצב פתוח. ניתן להשתמש בחלונות הזזה למטרות נוספות, כמו חדרי ארונות, חדרי אמבט, יחידת הורים, חדרי שירות כמו חדר כביסה, ואפילו במזווה. חלונות הזזה, יכולים להשפיע המון על מראהו הכללי של הבית. 

 

 

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009