מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


מסגריות – לא מה שחשבתם

מה אומרת לכם המילה מסגריות? איזו אסוציאציה היא מייצרת בראשכם, וכיצד אתם חושבים שעבודה בסביבת מסגריות נראית? כששאלתי את חבריי מה הם חושבים על מסגריות, הם תארו לי אנשים קשיי יום שעמלים מבוקר ועד ערב, סוחבים מוטות ברזל, ומעבדים מתכות שונות שעות על גבי שעות. כנראה זה מה שאנו חושבים על הרבה מסגריות ברחבי הארץ – מסגריות זה "הדור הישן" של ביצוע עבודות ברזל, בעיקר בהתחשב בעובדה שכל תחומי הייצור והאספקה של ימינו הם מהירים וכוללים טכנולוגיות מתקדמות.

אולי תופתעו לשמוע את המשפט הבא – מסגריות הן בכלל לא מה שחשבתם שהם! מסגריות של העשור האחרון השתכללו מאוד, הן ברמת הייצור, איכות החומרים, הטכנולוגיות השונות, וגם עיצוב מוצרי הברזל. מסגריות ישראליות מחבקות את הקדמה בענף תעשיית הברזל, ומתקדמות יחד איתה בקצב מסחרר. אם פעם מסגריות העסיקו המוני מסגרים אשר פעלו במרץ בייצור מוצרי ברזל, מסגריות של ימינו מכילות מעט כוח אדם ויותר מכונות ייצור.

לא רק טכניקות הייצור השתכללו, הציוד והאבזור, אלא גם עיצוב עבודות ברזל ומתכת נכנס בסערה אל עולם המסגריות בארץ ובעולם. בעלי מסגריות מבינים כי הצרכן של שנות האלפיים דורש יותר ממעקה ברזל כסוף, שער פשוט או סורגים בטיחותיים בגדלים שונים. הוא מחפש ייחוד וטעם אישי, ובדיוק בשביל זה צוותי עיצוב במסגריות מעניק פאן עיצוב לכל תהליך הייצור. עיצוב עבודות מתכת וברזל הוא טרנד חדש יחסית, אשר תופס תאוצה ומביא לכל לקוח מוצרים איכותיים, בטיחותיים ויפים.

לא מאמינים? אתם מוזמנים לעיין בקטלוגים של מסגריות, לבקר באתרים של מסגרים – ולהיווכח בשפע של הדגמים והסגנונות שיש היום לכל מוצר מתכת לבית, שערים, גדרות, מעקות, סוגרים, ועוד.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009