מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 ברזל ועיצוב הבית.

כיום אנחנו יכולים למצוא ברזל כמעט בכל מקום. אם זה ביסודות, בנין במוצרי חשמל גדולים או קטנים או אפילו במקומות שונים בביתנו כמו בעיקר במטבח. ישנם אנשים רבים אשר אינם אוהבים ברזל בביתם מאחר וזה נותן לא פעם תחושה של מאסיביות וכובד בבית או תחושה של קור לכן ישנם אלה שיסרבו למשל לרכוש מיטות ברזל לחדר השינה שלהם או כל ריהוט אחר המעוצב בברזל בבית. למשל כשחבר שלי רצה לעצב את המעקה היושב במרכז הבית לקומה העליונה בעיצוב ברזל אני תחילה, סירבתי שכן הייתה לי תחושה כי ברזל יהרוס את העיצוב החמים שהיה בכלל הבית שהיה מושרש בעיקר בעץ.

אך כאשר ראיתי את המגוון שיש היום בעיצוב ברזל נוכחתי לדעת כי ברזל יכול להקנות לא פעם מראה מאד ייחודי לבית לבסוף פנינו למעצב והוא נתן מספר אופציות כולן ברזל לבקשת חברי ומצאתי מראה מעוצב יפיפה שלא גרע מחמימות עיצוב הבית ודווקא העיצוב של ברזל במעקה נתן מעיין ייחודיות ואף תרם לרקע החמים בבית הוסיף לו מראה מעט עתיק. אם היו אומרים לי למשל לרכוש שולחן עשוי ברזל לבית הייתי מייד מסרבת בתוקף אך עם זאת כאשר היינו בחנות איקאה וראינו מספר שולחנות קפה מעוצבים ברזל, כלל לא נתתי דעתי לכך שהם עשויים ברזל שכן הברזל שולב ביחד עם זכוכית יפה במרכז והמראה של השולחן הפך יוקרתי ומודרני מאד.

עם ברזל אפשר להשתמש גם במשטחים במטבח ולשמחתו של חברי רכשנו כמה משטחים כאלה לעבודה עליהם וגם כמה וכמה מוצרים נוספים במטבח אשר הוסיפו לעיצוב המטבח ובנוסף כמובן שהברזל תרם בעמידותו מבחינת יעילות העבודה במטבח. לעיתים צריך לראות בכדי להיווכח אין ספק.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009