מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

שימושים רבים לברזל גם בביתנו.

כיום ברזל מצוי כמעט בכל מקום בו נביט רכיבי האלקטרוניקה שבמוצרי חשמל ועד ליסודות של בניינים גדולים. בסביבת הבית שלנו נוכל לראות הרבה אלמנים של ברזל. ישנם אנשים שאוהבים ברזל בחדרם, על אף שזה מרגיש לעיתים מאסיבי מידיי ועיצוב כבד, ברזל גם נותן ייחודיות בעיצוב עתיק ואף יקר לעיתים ומייחד את חדר השינה. כך נוכל לראות לא פעם מיטות מעוצבות ברזל ועם זאת את חדר השינה מעוצב בשלמות וייחודיות משלו. במטבח שלנו נוכל למצוא הרבה ברזל, ברזל הוא החומר ממנו בנויים הרבה מוצרי פרזול ואפילו נוכל למצוא ברזל במתקנים אשר תלויים על הקרמיקה במטבח למטרות שונות . שערי הבית לא פעם נבנים ע"י ברזל סוככים ופרגולות גם הם עשויים ברזל וגדרות הבית בהחלט נפוצות בתעשיית ברזל שכן הוא עמיד מאד כמובן בפני פגעי מזג האוויר גדרות צריכות להיות גם חזקות ועמידות בפני דברים נוספים כמו פריצה ובפני חיות וכן הלאה.

ברזל הוא מצוין גם לשימוש במטבח על משטחים שניתן יהיה לעבוד עליהם או להניח עליהם סירים חמים שכן הוא עמיד בפני חום. ברזל עמיד בפני רטיבות ולחות כמובן כל עוד הוא מוגן בשכבה שאמורה להגן עליו מפני חלודה שכן חלודה היא האויב הגדול ביותר של ברזל.

הברזל משתלב יופי עם חומרים שונים כמו זכוכית ובכך נותן אופי יקר יותר לכל ריהוט בבית או בשילובו בקירות הבית ניתן לעצבו יפה גם עבור מעקות בבית למשל והוא יכול לתת פן עיצובי יפה מאד במרכז הבית. כאשר מעצבים את הבית כדאי לקחת בחשבון את חומר הברזל כמובן שיש להתאימו בצורה נכונה וכך נקבל עיצוב של ייחודיות ויוקרה בבית או לחלופין תחושה של עתיקות הכל תלוי ברמת העיצוב וברהיט בו נעצב בברזל בבית.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009