מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 הרכבת גדרות - צריך גם לחשוב פרקטי.

כאשר אנחנו מחליטים לשפץ את ביתנו או לרכוש בית חדש, חשוב שנתייחס לכל תחום כשלעצמו. כאשר אנחנו מחליטים לבנות גדרות בביתנו עלינו לקחת בחשבון לפני הכל. הרכבת גדרות הן למעשה הרושם הראשוני של אורחינו על ביתנו המראה המשליך על יתרת ביתנו. למשל אם ביתנו מעוצב בסגנון כפרי או בראשו מתנוסס גג רעפים, נבצע הרכבת גדרות מעץ עם עיצוב כפרי זה בהחלט ייתן תחושה של חמימות בבית.

בעיצוב הרכבת גדרות הבית חשוב שנתייחס גם לאופי הבית מבחינה פרקטית. לאחר שבחרנו את כיוון העיצוב, למשל נחזור לדוגמת הרכבת גדרות העץ עלינו לקחת בחשבון למה ישמשו אותנו גדרות אלו, מבחינת העיצוב אזי נניח כי מדובר בגדר שאמורה לעצוב בין היתר את הכלב שלנו מלהסתובב חופשי ברחוב כשאיננו בבית אך עם זאת הוא יכול להסתובב בגינה. על כן רצוי למשל כי הרכבת גדרות עץ תהיינה בנויות באופן שהמוטות יהיו יחסית סמוכים אחד לשני. הרכבת גדרות שנבנות עבור אורוות למשל צריכות להיות חזקות מאד וכמובן שיש לבנות אותן מחומר אחר כמו ברזל שהוא חזק יותר.

לאחר שבחרנו את כיוון העיצוב עלינו לבדוק את מטרת הרכבת גדרות הבית שלנו, האם אנו זקוקים ליותר מגדר אחת או לשתי הרכבת גדרות שונות עם אופי שונה למטרות שונות, לחשוב על האנשים דיירי הבית למשל אם אנו משפחה ברוכת ילדים עלינו לחשוב על הרכבת גדרות קלילות ובטיחותיות מספיק עבור ילדינו בכדי למקסם את תפקידן. יש באפשרותנו לערוך הרכבת גדרות עצמאית אך עלינו לקחת בחשבון את החומר מהן יהיו עשויות האם יש באפשרותנו להעביר את החומר לבית גדר של אורווה למשל אינה דבר של מה בכך. מרגע שנתכנן הרכבת גדרות בצורה נכונה נגיע למקסימום של יעילות ומהגדר שלנו ואף חסכון במשאבים וכסף.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009