מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 חשיבות הקמת גדרות בחצר הבית

רובנו נותנים חשיבות רבה למראה של ביתנו מבחוץ. הכוונה אינה למראה של פנים הבית דרך חלונות הבית, או למראה הרהיטים בעיניי השכנים שלנו וכדומה. הכוונה היא יותר לחצר הבית, ולמה שמקיף אותה. יש אנשים רבים שרואים את ביתנו רק מבחוץ. הכוונה היא לאנשים שעוברים ברחוב, ומסתכלים מבחוץ על הבית. אנשים אלה רואים את חצר הבית ואת הקמת גדרות הבית, ואינם זוכים להתרשם משאר הבית בצורה מושלמת.

זו הסיבה, שחשוב לעיתים קרובות לשמור על מראה חצר הבית, ועל התחזוקה של הקמת גדרות שמקיפות את הבית. הקמת גדרות שמקיפות את חצר הבית יכולות לשפר את מראה הבית, ולא תמיד מודעים לכך. הסיבה לכך היא שרוב האנשים דואגים לאבזר את החלק הפנימי של ביתם, ואינם מתייחסים למראה של ביתם מבחוץ. אנו דואגים שהחלק הפנימי של הבית ייראה טוב, כי זה החלק שאנו רואים כל היום. לכן, חשוב לנו שהאווירה בו תהיה טובה, ונעימה. לעומת זאת, אנו נמצאים בחצר הבית מעט מאוד זמן מהיום, ולכן התחזוקה של אותו חלק בבית חשוב לנו פחות.

תתפלאו, אך יש אנשים רבים שהדבר שהם מתרשמים ממנו הכי הרבה, הוא מראה חוץ הבית. הכוונה היא למראה הקמת גדרות הבית, חצר הבית והגידולים שיש לנו בחוץ. ברגע שאנו שומרים על חוץ הבית, הדבר מראה כי אנו דואגים לכל האספקטים של הבית, ולא רק למה שאורחים רואים כאשר הם מגיעים לבקר. אולי החלק הפנימי נראה על ידי אורחים, אך החלק החיצוני נמצא לעיני כל לאורך כל היום. זו הסיבה שחשוב לשמור על מראה הקמת גדרות הבית לאורך כל השנה, ולא רק בתקופות מסוימות בשנה. 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009