מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 שערי חניה – כרטיס הביקור של הבית

כאשר אנו באים לעצב את הבית, במקרים רבים איננו יודעים מתי להפסיק. מצד אחד, חשוב לנו כי כל הבית יהיה מעוצב מא' ועד ת', אך מצד שני, במקרים רבים מדובר בהוצאה מיוצרת. האם עלינו לרצף את הבית? האם עלינו להוריד קירות? היכן עובר הגבול בין הרצוי להכרח?

למרות שניתן להתווכח על החשיבות של הרבה חלקים משיפוץ הבית, אין כל ספק בנוגע לחשיבות של שערי חניה לבית. שערי חניה נמצאים בפתיחה לביתנו, ממש היכן שאנו מניחים את הרכב האישי אחרי ימי עבודה מפרכים. כאשר מגיעים אלינו מבקרים, ניתן לומר כי הדבר הראשון שהם רואים הוא את אותם שערים שנמצאים בכניסה. זו גם הסיבה, שבגללה החשיבות של שערים אלה גדולה מאוד. אם בחרתם להתקין שערי חניה בסמוך למפתן הבית, אתם ודאי עושים זאת קודם כל מסיבות נוחות, וכמובן, מסיבות עיצוביות. סביר להניח כי אתם מכירים בחשיבות של המראה החיצוני של הבית, ועל כן חשוב לכם כי הרושם הראשוני של האורחים מהבית, יהיה חיובי.

שערי חניה מקבלים את פניהם של האורחים שלכם, בדרך עקיפה. אמנם הם אינם שערים אשר אמורים "לעניין" את האורחים שלכם, אך זה בלתי נמנע לא להביט בהם, שערי חניה אשר ממוקמים בחזית הבית. ברגע שהאורחים מתרשמים מהשערים, הם נכנסים לבית ביראת כבוד, וסביר להניח כי יחפשו עוד דברים מיוחדים ואביזרים מרשימים בביתכם. פריטים מיוחדים בבית בדרך כלל אינם באים בנפרד ולחוד. ברוב המקרים, הם מגיעים בקבוצות. המשמעות היא שעליכם לעצב את הבית בצורה אחידה.

תוכלו לשקול לשים עיטורים ברחבי הבית, שדומים לעיטורים שעל שערי הכניסה של ביתכם. אם מדובר בשערי חניה בהזמנה אישית, נסו להתייעץ עם איש המקצוע שמייצר לכם את השערים. תוכלו להתרשם מעיצובים קודמים שלו, והוא יוכל להמליץ לכם על דרכים לשיפור המראה.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009